恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2023年9月29日 星期五

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年9月29日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年9月29日


唐問涼:不做中 不做保 不要介紹裝修佬
唐問涼:不做中 不做保 不要介紹裝修佬
【專訊】我老婆有大媽朋友來我們屋企食晚飯之後,見到裝修唔錯,叫我老婆介紹替我們屋企裝修的公司畀佢,我老婆不知幾開心,於是問我裝修公司名字。我話「不做中、不做保、不要介紹裝修佬」,我老婆話應該是「

不做媒人三代好」,介紹裝修公司又唔係做媒人,點解不要介紹裝修師傅?

唐問涼:不做中 不做保 不要介紹裝修佬
【專訊】我老婆有大媽朋友來我們屋企食晚飯之後,見到裝修唔錯,叫我老婆介紹替我們屋企裝修的公司畀佢,我老婆不知幾開心,於是問我裝修公司名字。我話「不做中、不做保、不要介紹裝修佬」,我老婆話應該是「不做媒人三代好」,介紹裝修公司又唔係做媒人,點解不要介紹裝修師傅?

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文