恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2023年10月30日 星期一

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年10月30日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年10月30日


唐問涼:有錢都唔買樓收租
唐問涼:有錢都唔買樓收租
【專訊】許多人見到香港有不少有錢人都有不少物業,以為他們是做地產行業,反而唔知道他們的本業是什麼,由於有太多類似例子,不少人認為香港的有錢人淨係識做地產,其實這是一個美麗的誤會,如果那些有錢人不是有投資其他行業,很容易會

被地產淘汰。如果有人問我好唔好投資地產,我一定話唔好,如果一定要投資,他日遇到困難就唔好賴我。

唐問涼:有錢都唔買樓收租
【專訊】許多人見到香港有不少有錢人都有不少物業,以為他們是做地產行業,反而唔知道他們的本業是什麼,由於有太多類似例子,不少人認為香港的有錢人淨係識做地產,其實這是一個美麗的誤會,如果那些有錢人不是有投資其他行業,很容易會被地產淘汰。如果有人問我好唔好投資地產,我一定話唔好,如果一定要投資,他日遇到困難就唔好賴我。

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文