恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2023年10月5日 星期四

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年10月5日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年10月5日


唐問涼:想長命百歲 要做收租佬
唐問涼:想長命百歲 要做收租佬
【專訊】有老友打算退休,原因是投資行業很緊張,成日要睇住個市及花多眼亂的金融產品,唔止香港,連美國個市都要睇埋,最近去驗身,醫生話最好退休,否則唔知可以捱多幾年;老友話唔想退休,問醫生有乜行業可以做,醫生叫

佢問我。老友覺得很奇怪,佢明知道我是收租佬,近日傳媒鋪天蓋地話樓價下跌,就算跌20%,我已經唔見不少錢,又點可以瞓得著,同投資股票、債券、虛幣沒有分別,點解醫生叫佢問我,究竟那名醫生是否信得過?

唐問涼:想長命百歲 要做收租佬
【專訊】有老友打算退休,原因是投資行業很緊張,成日要睇住個市及花多眼亂的金融產品,唔止香港,連美國個市都要睇埋,最近去驗身,醫生話最好退休,否則唔知可以捱多幾年;老友話唔想退休,問醫生有乜行業可以做,醫生叫佢問我。老友覺得很奇怪,佢明知道我是收租佬,近日傳媒鋪天蓋地話樓價下跌,就算跌20%,我已經唔見不少錢,又點可以瞓得著,同投資股票、債券、虛幣沒有分別,點解醫生叫佢問我,究竟那名醫生是否信得過?

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文