恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2024年6月24日 星期一

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2024年6月24日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2024年6月24日


唐問涼:有錢佬的「壞習慣」
唐問涼:有錢佬的「壞習慣」
【專訊】最近寫過一篇文章關於Nvidia(英偉達)(美:NVDA)行政總裁黃仁勳請客,以5000元新台幣一席包一瓶紹興酒請業界其他大佬或者物料供應商,簡直是侮辱他們,立刻畀人口誅筆伐,台灣人唔在講,不少香港人亦鬧到我飛

起,他們話Nvidia曾經超過微軟(美:MSFT)、蘋果(美:AAPL),總市值是世界第一位,我冇資格教黃仁勳做有錢佬。我覺得很奇怪,如此來說,一定要係球王才可以做足球教練?

唐問涼:有錢佬的「壞習慣」
【專訊】最近寫過一篇文章關於Nvidia(英偉達)(美:NVDA)行政總裁黃仁勳請客,以5000元新台幣一席包一瓶紹興酒請業界其他大佬或者物料供應商,簡直是侮辱他們,立刻畀人口誅筆伐,台灣人唔在講,不少香港人亦鬧到我飛起,他們話Nvidia曾經超過微軟(美:MSFT)、蘋果(美:AAPL),總市值是世界第一位,我冇資格教黃仁勳做有錢佬。我覺得很奇怪,如此來說,一定要係球王才可以做足球教練?

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文