恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2012年8月7日 星期二

金手指 - 孫柏文 2012年8月7日

金手指 - 孫柏文 2012年8月7日

金手指:歐未講印鈔條件 - 孫柏文
孫柏文11歲嗰年,好鍾意玩變形金剛,冇錯,係柯柏文。但幾想都好,只可以喺學校玩,原因係阿媽同老竇一路都唔肯買,惟有玩同學嗰啲。當你細個,又瘋狂哋想要樣得唔到手嘅嘢時,就會影響學業。我本來成績已經水皮,原來我父母一早已察覺到冇變形金剛,我嘅成績係雪上加霜。

後來先知,老竇其實想買變形金剛俾我,點知阿媽一路都㩒住佢。話咁樣只會縱壞我,令我覺得成績差就會攞到想要嘅嘢,有誘因攞低分。我當時打定輸數,因為父母態度強硬。

點知,有個禮拜五食晚飯,老竇突然望住我話:「我知你好想買嗰個玩具。不如咁,只要你開口話要,亦做到你阿媽同我啲要求,咁就帶你去。」嗰刻,我真係開心到成隻小學雞咁通屋跑。打電話畀我啲同學,佢哋仲興奮過我,因為要一隻用五架建築車群組成嘅超級機械人,就只欠我要嗰架。

呢幾日全球股市,就係我當年啲同學。我就係西班牙,老竇係歐央行行長德拉吉,阿媽當然就係揸正嚟做嘅德國央行(Bundesbank)。

結果?隔咗幾日,老竇就話:「學期尾啦,你就快要考試,你考到五個A,仲要中英都要A,同埋我日日突擊檢查你間房都唔再係成個狗竇咁,我就帶你去。」唔使問亞貴都知,最後嗰隻超級機械人冇喺我學校出現過。

殺埋熊證先跌?
舊年今日,記得一班末日博士,例如Roubini同David Rosenberg相繼投降轉看好,成為股市見頂嘅訊號。唔通今年亦要一樣?07年,資金自由行推動下,殺埋最高打靶點數嘅熊證嗰日見頂。唔通今年就要我啲熊證死埋先跌?歐央行、小學生好似雞仔亂走嘅嗰種興奮,突然幻滅係好殘酷㗎。不如你講明西班牙同意大利要做乜改革,即印鈔嘅條件,等啲好友可以死咗條心啦。

孫柏文
獨立股評人
本欄逢周二、四刊出
上一則: 青心直說:最寂寞私募基金 - 胡孟青
下一則: 投資的天空:留意本地地產股 - 張士佳
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2012年8月7日 舊文