恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2012年11月27日 星期二

金手指 - 孫柏文 2012年11月27日

金手指 - 孫柏文 2012年11月27日

金手指:巴塞是否入法甲 - 孫柏文
早?幾年前,有次?商台同火燎森做節目時,我倆講到呢場金融海嘯?結局,將會有機會打仗。而未雨綢繆,究竟?邊度先安全。最後,我?就話應該係新西蘭,因為勝在夠山旮旯。

節目出街後,唔少網友又?度話我?譁眾取寵,一味靠嚇,完全無視我?有咁?分析,係因為我?見到歷史有無數?例子,當出現金融動盪,債仔債主講唔掂數,最終武力解決。

早前卒之出現?一個可以引致打仗?情況。禮拜日,佔西班牙GDP百分之二十?加泰羅尼亞舉行選舉,分裂黨大勝。我facebook見好多朋友問:「咁係咪等於巴塞入法甲?」

分裂要先搞公投
不過,最大問題係,如果分裂,西班牙?國債邊個??GDP忽然少?百分之二十,西班牙條數點還?

當然,要分裂,先要公投。搞唔搞得成公投就係關鍵。首先,想唔想搞公投。當我問獅子山學會?王弼時,佢話:「咁加泰羅尼亞?銀行點先?係咪唔使人救先?要西班牙中央政府撐?話,咪走唔到囉。」就算西班牙救唔到?銀行,不過當你綑綁加泰羅尼亞同西班牙其他區域?銀行,就會too big to fail,有人救。

就算想搞公投,見利比亞、埃及、意大利同希臘?例子,領導人隨時被「革職」。講真,當你?權大到可影響千億歐元計?債券,用零點幾個百分點?錢就可被收買,真係原居民話齋,唔好話民族、民意,真係祠堂都出賣得。

最後,就係就算你舉行公投,我可以保證到時一定天下大亂,內戰、暗殺、西班牙國債債權人資助「反分裂」份子搞事,直情1967年香港暴動咁。

到時,巴塞入唔入法甲我唔知,不過新西蘭就會好吸引,而有如Nathan Rothschild話,到時就係買股?大好良機。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出
上一則: 青心直說:新股之俾面派對 - 胡孟青
下一則: 投資的天空:
Set定價盤避過捱價 - 張士佳
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2012年11月27日 舊文