恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年1月22日 星期二

金手指 - 孫柏文 2013年1月22日

金手指 - 孫柏文 2013年1月22日

金手指:買樓收租揀日本 - 孫柏文
噚日睇關於地產?新聞,見報紙嗌施永青做「梁粉」,孫柏文第一個反應係:「估唔到施老闆收得咁密實!」點都好,見報道話政府「拖」同「冇計」時,我就諗點解會咁講。

因為大家可以話97年後,政府?好多範疇都冇落實政策能力,不過,推?樓價方面?成效,實在無可至疑。一招「八萬五」,就滿足曬?97年後樓價大??要求,搞到當時香港周街都係負資產。

銀行向外國人開綠燈
至於話發展商起完樓唔賣?「囤盤」現象,乜?時候都有。97至03年最多,淨係居屋,當年都「囤盤」數萬,不過,𠵱家話為打擊「囤盤」,唔排除推樓宇空置稅。咁就會令一班以前唔理公營房屋事?人,紛紛走去學??已經搬離公屋、不過唔還單位?人,點樣搵個家庭傭工,耐唔耐去個空置單位,開水喉踢鬱個水錶,製造有人住?假象。

我講過好多次,呢次樓價大升?原罪理由,係我?香港人唔信香港會去搞貨幣政策。要以港元同美元掛?方式,外判貨幣政策畀美國聯邦儲備局。佢?一印銀紙,每1美元湧港,我?就印7.8港元。我?香港人,只可繼續祈求花旗國?人會醒。

樓,係會繼續升,不過,最有值搏率,唔係香港。呢幾年,大家都係玩租金多過按揭供款,而?日本,七、八、九厘租金回報?樓宇周街都係。要買,最緊要係因為租金以日圓計,所以為了冇外?風險,按揭都要借日圓。

其中一個租金回報咁高,不過冇人買?原因,係日本銀行唔肯借錢畀人,特別係外國人同投資者。不過,由舊年12月開始,銀行已放鬆,開始撩外國客借錢買樓,亦即係要買?人卒之能追貨,樓價就應該會繼續升,所以,買樓要諗日本。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出
上一則: 青心直說:牛一極速變牛三 - 胡孟青
下一則: 炒友Blog:升破圓底春天睇1.6元 - 邱古奇
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2013年1月22日 舊文