恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年7月17日 星期四

Prof J財技特訓班 - 徐燦傑 2014年7月17日

Prof J財技特訓班 - 徐燦傑 2014年7月17日


Prof J財技特訓班:創富各師各法


■今時今日,冇靚西裝、冇靚錶、冇靚車,你撈唔掂,有鬼人會信你。



股榮上星期寫?一篇意簡言精?文章,將一個平凡?靚姐同美女股神?理財智慧做?一個比較,我決定用?下星期?保險公司講座度!好多人問點樣先可以創富理財,其實從來都冇捷徑。靚姐教我?一切從節儉開始,Prof J近年都減少?用信用卡,而用現金畀錢,既可以控制支出,又可以量入為出。

最緊要認清自己位置
以前?年代,其實?班老友記真係好犀利,Prof J有六兄弟姊妹,得我老豆一個人頂住成頭家,老豆係中醫,當年中醫真係冇而家咁值錢,我阿媽專心照顧屋企,細個唔識問,大個更加唔敢問,雖然見到而家?我算係香港?中產一族,但係好似做極都唔夠,真係好佩服上一輩?種堅毅不屈?精神!

再對比美女股神,我又明白我?呢行?遊戲規則,正所謂輸人唔輸陣,有個老闆同Prof J講,要做到著靚西裝、帶靚錶、?靚車等等,你撈唔掂,有鬼人會信你咩。所以諗住平時慳?,倒不如搵多?,迫自己去搵錢。

正如周大師講過,係世界迫佢走上全職炒股之路,好多?係冇對錯,不過兩位阿姐分享?兩個唔同?理財方法,首先,靚姐用烏龜三原則?方法一步一步創造財富,美女股神則以打造品牌,創造溢價同收益,簡單講句,唔同人有唔同?戰略方法,最緊要係知道自己?乜?位,係唔係?

巨濤海洋石油(3303)又俾Prof J?蜻蜓投資法做住,四度空間完全配合,2014上市推股,ok多,偶有失手,全力改善Prof J交易系統,再出發!

另外,中國9號健康(419)亦都係Prof J?心水股,2013年度業務重整改善,盈利有顯著增長。可換股債券及承兌?票產生?融資費用大幅減少,同埋投資證券?公平值收益大幅增加,加上今年度錄得出售已終止業務溢利約1,100萬元,睇返佢呢個方向,有望繼續上升,繼續追蹤。

徐燦傑
齊魯國際控股首席策略總監
本欄逢周四刊出

徐燦傑
Prof J財技特訓班 - 徐燦傑 舊文