恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年10月28日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年10月28日

金手指 - 孫柏文 2014年10月28日

金手指:我令滬港通被撤?


■上周筆者預言,講中了滬港通被撤。資料圖片


上周二,孫柏文寫?篇題為「香港令大陸人上街」?文,文內講過滬港通係我?香港人為解放大陸同胞?木馬,原因係「資金要有效分配,資訊自由流通極緊要。大陸係冇新聞或資訊自由,假設滬港通開波,大陸股民湧港,點知雨傘運動旺角場有乜差池,港股暴跌,大陸股民連點解輸錢都俾國家block?,仲唔?浦東暴動?」我就預言一係開放大陸資訊流通,一係撤滬港通。點知到一個禮拜後,好似俾我講中咁,港交所(388)一跌冇?差不多百分之五,唔通係我令滬港通被撤?

殼股疑似資金避風塘
企後一步睇,馬雲舞隻阿里上市,滬港股民互炒「押後」,外國有大型銀行因近乎資不抵債所以要集資,究竟今日係2007年定係2014年?就算因兩周前聯儲局分行經理Bullard走出來話「可能再加印」,而令美股反彈都好,當今世上最惡??班大鱷,現興講policy divergence,即政策上分道揚鑣。講?就係雷曼爆煲後,全世界政府呢六年來都一齊印鈔票,但現在分道揚鑣,因佢?相信分行經理點樣亂?,美國都真係唔會再印,不過歐洲同日本就不但唔停,仲要加印。?咁?情況下,呢六年來全世界借零息美元做?投資,好多因為本身已經係負現金流,故一但不能借新錢還舊債,就會引發新?新興市場風暴。

多唔使講,舊年尾今年初,我貼?三隻細市值股畀大家,利記(637)、金寶通(320)及中慧(1143)作為博賣殼概念。當時三隻都?我推介?日瘋狂裂口高開,之後飄返落?,我就係咁俾人鬧。點知到噚日,三隻有兩隻?中午冇新聞下在升幅榜上名,當日買?一隻有錢賺,另一隻若今日升的話都會賺。原因係當全球借錢難,就要用賣股集資,故就算噚日港股跌,呢?可作殼股?公司不跌反升。借錢越來越難、越來越唔抵,相信市場有唔少人會好想買殼。殼股一向波幅大,但?呢?氣候下,唔通反而成為避風塘?

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文