恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年12月30日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年12月30日

金手指 - 孫柏文 2014年12月30日


金手指:蔡東豪的新水魚


■蔡東豪最厲害嘅係當時「主場」被一嘢清倉嘅寫手,冇一個出嚟嘈。 資料圖片



短短七日特區新聞多得很,今日唔可以唔講蔡東豪。有如blogger順叔話,蔡東豪以前形象潔癖,偶像係昂山素姬、曼德拉,迷倒一眾填鴨左膠,Tony Chok之名當之無愧。但基本上「我恐懼」三隻字已令佢誠信破產。故一定要服佢,居然又可以搵咁多人再落疊。真係唔知道佢師傅係邊個,班股民已供股供到瞓低後,又搵到另一班例如何韻詩嘅水魚。服!

我得一個建議畀呢批新水魚,寫嘢記得記得backup。所以Tony Chok最厲害嘅係當時被一嘢「清倉」嘅寫手,冇一個人出來嘈,同樣可以叫佢做Tony Chalk,當其他人啲文係粉筆字。主場啲左膠,連EQ都高啲。當劉慧卿都有黃洋達,唔同蔡東豪好似癌細胞咁冇天敵?唯一能滅絕嘅方法係用標靶藥cut血液供應?金融中心多奇人呀!

呢個聖誕孫柏文特別安慰,我國真強,超英趕美。就喺平安夜居然能落實伯南克嘅夢遺,通街射鈔。只係因我哋摩天大廈多,故唔用得直升機。相信日本、花旗國啲特務,已快速打報告,講我國中央如何落實終極量寬。唔怪得中行(3988)呢排咁勁,因被肯定為政策銀行!

問心,嗰單嘢最令人唔開心嘅,就係連執錢都係大陸自由行旅客執得最多最狠,而跟住一單又一單嘅「路不拾遺」拉人,冇個係大陸人。直情係地鐵車廂港人飲水被罰,大陸人屙屎收告票後,拍拍屁股離境嗰隻。

繼續一注獨沽日圓
最後講到量寬,不能不提多次一注獨贏沽日圓。早前日本數據話國民儲蓄率係負數,因老人家食老本人數超上班族儲蓄。日政府財赤要借錢,印出嘅國債借據已冇買家,稅收四成已用來淨係還息。得番日央行印鈔買國債,日圓要跌只係幾快同幾深。美元強勢令由石油、日圓、企業債、貴金屬全跌,唯獨股票升,呢啲市我唔識炒亦唔敢掂。但你要買我亦明白,始終蔡東豪再搞網站都再有人一齊玩。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文