恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年12月9日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年12月9日

金手指 - 孫柏文 2014年12月9日

金手指:日圓加沽之時


■筆者指出,日大選執政黨贏機會大,若日圓真係到大選日前唔鬱,就係加沽之時。資料圖片



今時今日你買乜炒乜都好,但用乜貨幣買就好關鍵。只要你借到某種貨幣,跟住換做港幣,就算換返來?港幣唔鬱得,只要你有另一?港幣再之後又買港股,你用?財技就變相用?隻貨幣買港幣貨。呢?就係老外投資中叫?funding currency。

日本反對派冇新橋
你可能問:「呢?咁簡單??點解要講呢?」因上個禮拜孫柏文?facebook分享?2013年初叫大家「一注獨贏沽日圓」?文,就引來唔少關於日圓跌勢?留言。連我?2013年初搞?facebook群組「神風沽Yen隊」都忽然多?人想加入。眾多?日圓留言中,有個叫Martin Yan?人問:「又??搞掂隻摩比(947)先啦,成日都一注」我見到就回:「摩比買緊啦。不過你??日圓?」佢就咁好型一句話:「我唔炒外?。」

我睇完?到諗,佢真係型,但係「?」型。因唔理你買乜都好,就一句「我唔炒外?」而抹煞?自己買?時可用?貨幣,遇上港幣掛??美元強勢時就會搞到自己心情?住?住。但?個「一注獨贏沽日圓」分享最正?地方,係post?冇幾耐,第一個得個「跟」字?留言,係CEC國際(759)主席林偉駿post。應該反映出阿信屋未來策略。真係唔想講,但因為想大家好,我一定要提大家加我facebook,先可以知?最新鮮上市公司部署。

日本大選臨近,?人話係對政府印鈔策略?公投,因反對派反印炒。咁有冇隱憂呢?若執政黨輸的話,日圓將會大反撲飆升。日本昨公佈第三季GDP修訂數據,跌百分之1.9,即係如你係選民,你會唔會覺得現政策得?就因為市場有?驚,日圓暫時唔係點鬱。我特登電郵問個大學同學兼當年波友,而家?日本做教授?日本仔。佢話執政黨贏硬,因反對派得反對冇另一套政策供人選擇,得個鬧,但佢話投票率會極低。若真係咁,日圓真係到大選日前唔鬱,最好加沽之時就係大選前夕。加沽完等開票。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文