恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年2月24日 星期二

金手指 - 孫柏文 2015年2月24日

金手指 - 孫柏文 2015年2月24日


金手指:希臘講就凶狠?


■希臘一月選出的新政府,能否解決經濟危機仍是未知之數。 資料圖片



羊年到!孫柏文祝大家得心應手!重貨嘅朋友蒸蒸日上,全現金或買重熊證嘅fans新年快樂,火燎森就當然一如既往一本萬利啦!新正頭雖然香港冇市,不過周圍都繼續如常營業。

洩密軟件並非漏洞
先講聯想(992),佢哋被揭發裝咗啲會令你部電腦俾人睇曬嘅軟件,名叫superfish,本報即時新聞叫呢單嘢做「嚴重安全漏洞」,呢個形容詞我係唔同意,原因漏洞呢個詞語,應該係用來形容例如你買部車著咗火。但當部車嘅設計師,係特登記錄兼傳送你部車去過、點去啲地方嘅資料時,呢個就唔係漏洞。大家都知聯想,特別係佢哋啲手提電腦係好受企業客戶歡迎。相信負責嘅職員可能為保烏紗,已經喺過咗嘅周末喺公司出memo,話以後都唔再用聯想,咁聯想之後嘅盈利又會點?我睇唔透,難搞。

再講希臘。早兩個禮拜,我曾經話過希臘喺一月選出嘅新政府,總理、財長等思維同信念,有如香港經過幾輪選舉後,先選建制,再選主流民主派,跟住選嚇選嚇選咗雨傘運動班骨幹組政府一樣,同北方派來想褫奪希臘自主權嘅人反枱。點知,呢個由希臘版雨傘分子組成嘅政府,始終都係鍾意使錢,所以冇錢唔得,又唔敢玩大佢,唔敢幫自己境內啲借咗好多錢畀希臘政府嘅銀行計數要存戶輸錢,所以聽聞將會接受北方柏林畀佢哋個「繼續拖字訣、喪權辱國」方案。啱啱過咗嘅周末,我同個喺劍橋讀經濟科嘅大學生傾起希臘呢單嘢,連佢都話:「希臘係一定還唔到錢喎。」

雖然我落筆呢刻真係唔知究竟希臘新政府係咪淆底,但如果真係,我諗最失望嘅就會係選佢哋嘅希臘國民。

禮拜三就係財政預算案,唔知他朝啲本土卒執政時,特首帶白框眼鏡,會唔會都因鍾意使錢所以要聽北大人指揮。到時候唔通要學今天希臘人慨嘆:「講就凶狠,做就……」

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文