恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年1月25日 星期一

政經密碼 - 周顯 2016年1月25日

政經密碼 - 周顯 2016年1月25日


政經密碼 - 周顯
市升股跌的半新股
2016年01月25日


港股上周一至四大跌,半新股股價反升。(資料圖片)





在上周一至四,股市大跌,但多隻半新股喪炒,市場人士分析說,這是因股市太差,新股沒有散戶入飛,莊家唯有自己圍乾曬,街度完全無貨,咁咪可在大跌市,照樣日日升囉。上周五股市大升538

點,但幾隻半新股居然不升反跌,市場人士(其實這個市場人士是我自己)解釋是:「唓,前幾日無散戶入市,咪日日升,今日散戶入市了,仲唔快快派貨咩!」

查實,散戶入市,究竟莊家會不會派貨,也是存乎一心,不能一概而論。如看好後市,梗係同散戶一起搶貨,有咁高炒咁高先講,食一大茶飯啦。但當熊市時,難得有魚入籠,就可能泥鯭籠,有入無出,食咗先至講啦。

話說其中有一隻新股,梅偉琛看中,入了頂頭槌飛,中了百幾萬元,在上市當天,股價升兩成後成功沽出。誰知這股票在跟著的日子,一共上升了幾倍,梅偉琛眼看幾百萬元利潤,從眼前流失了,雖然也算贏了幾十萬元,但也贏少當輸,心裏非常火滾。

我說:「這些新股,其實刨到都唔使恨,因為你根本睇不通其中的走勢,也睇不通其中的財技,唯一可看的資訊,是圍得夠不夠乾,所以就算升十倍,你也不敢去揸到底,因為你不知它何時才gap down派貨。你賺兩成,已經好叻仔了。」

過了兩日,和美女股神Michelle BB和幾個「股市苦主」在銅鑼灣勝博殿吃午飯,Michelle BB大呻沒有買某隻半新股,我說:「你就算真的買了,能買到多少?一格只有一萬幾千股,就算掃上幾檔,數埋只有幾萬股,贏埋先至幾皮嘢,都唔夠你個車轆。」

美女股神同意:「係呀,我架馬莎俾人講價,應承咗,都反口要減價6萬元,我架係最高級版本,當然不肯賣給他!」

稍為認識美女股神的人們,一定奇怪:她的名車明明是愛士頓馬田,為甚麼會忽然變了馬莎拉蒂呢?答案是:她其實買了馬丁,卻沒有賣掉原來的馬莎,還整了十幾萬元,跟著施施然地去放售。大家知喇,有錢人賣車,因為不等現金用,所以永遠掛高幾格,因此永世賣不成。

話時話,她的車已放售好幾個月,我說:「雖然你唔等錢使,仲想買多架Alphard同請司機,但如果我是你,睇見架舊嘢,也覺得煩,難得有人出價,快啲賣出去,無眼屎乾淨盲!」

作者為小說作家、報社主筆、股票投資者,吃喝活樂的專家。

回首頁
政經密碼 - 周顯 舊文