恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年2月17日 星期三

投資一周 - 周顯 2016年2月17日

投資一周 - 周顯 2016年2月17日


投資一周:富二代提款機


■非共產黨員的富二代難成特首,但俾政府「撳機」後或可換到一官半職。 資料圖片



某位年輕富豪二代一直在努力工作,想做未來的行政長官,已經是路人皆見的事了。有天,我和幾位朋友在花園吹水,當中有上市公司(的幕後)老闆,也有和泛民政客稔熟、但又和共產黨同路的政治專家,

大家講起這個問題,我斬釘截鐵地說:「如果他能當上行政長官,這也許是唯一能夠幫助他家族的做法,只可惜,成功的機會是零。」

捐錢換取公職
朋友說:「他好似好積極去做嘢,形象又很好,兼且很受到賞識噃。」

我說:「首先,如果沒有太大的意外,以後每一屆的行政長官,必要條件是他必須要是共產黨員。因為,如果這一任特首是黨員,下一任不是,這叫做『黨主大倒退(即是『民主大倒退』的相反詞)』,是中央所不能忍受的。這位富二代若不是根正苗紅的共產黨員,自然不可能當特首。」

(按﹕本人的政治立場是「愛國愛港」,以上只是客觀的描述,絕無他意。)

朋友說:「但政府好似好睇佢噃……」
我說:「佢幾億幾億咁捐,好過撳機,你諗諗,同佢玩,一年坐底收十億八億,出了錢仲要出埋力,如果唔受佢玩,家族隨時幾百億撤資,一個net cash in,一個net cash out,傻都識點揀。」

朋友說:「你咁講,好似一個騙局?」
我說:「咁又騙局唔曬嘅,我相信他撈撈嚇,再捐多三幾十億出嚟,好快會有公職,局長司長安慰獎都會有,不過特首睇怕就……」

上市公司老闆問:「咁佢家族間上市公司買唔買得?會唔會偷曬啲錢走佬?」

我說:「佢點敢?間上市公司一定依正法律去搞,賣嘢、收租、派息,絕對唔敢亂嚟,否則搞臭個朵,第二代嘅仕途就完蛋了。不過,呢隻股票絕對唔掂得,因為唔搞嘢,股價必定會慢慢向下……」

周顯
投資者、八卦公、知識分子
mailto:phemey@gmail.com
本欄逢周三刊出

周顯
投資一周 - 周顯 舊文