恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年3月3日 星期四

收市閒情 - 千頌C 2016年3月3日

收市閒情 - 千頌C 2016年3月3日


收市閒情:我與老婆要「分居」


■港樓價大跌,得寶花園跌穿300萬元,比去年8月跌足三成。 資料圖片



(由真人真事改編)
約一年前左右……「仲有半年就結婚喇,到𠵱家講親買樓你都愛理不理,係咪想瞓街?」未婚妻阿怡又拎番呢個topic講,唔係我唔想買,係我買唔起。我知你實寸我,月入幾皮嘢都

買唔起樓?錢係儲到啲呀,但結婚使走一大截,之後咪玩完囉。本來拎積蓄去做首期都掹掹緊,𠵱家唔見咗一截就唔夠喇。

樓價就好似中環的士佬咁,佢係唔畀你上車就唔畀你上,就算你點追都冇用。連淘大隔籬個得寶,實用300呎都冇,都要400幾萬,仲高竇過啲的士佬。

所以話中國哲學家真係冇得頂!莊子喺《庖丁解牛》講過:「以有涯隨無涯,殆已。」幾千年前嘅莊子,竟然令我明白,死捱爛捱追無頂嘅樓價,死硬!所以幾時先係買樓時機?等樓價跳崖就係買樓時機!

望住阿怡嬲豬嘅表情,我正想發表呢個偉論,點知又俾佢搶閘:「我知買唔起住,一係租住先啦。」「但如果拎咗去交租,我哋仲點儲錢買樓?」佢應該真心嬲:「咁又唔得,咁又唔得,我哋結咗婚,分居喇!」

OK喎!我話:「唔係冇得諗!」「你癡咗線?」「你聽我講,叫你同我屋企人入粉嶺住,日頭港島返工,怕你辛苦,不如你結婚後住喺娘家先。我努力啲儲多陣錢,等樓價跌再買喇。」阿怡好火地問:「咁結嚟有咩用?」「有用!代表一個承諾。就好似一部連咗Wifi嘅電話,佢哋都唔係黐住,咪一樣上到網。」

***
憑我三寸不爛之舌,成功說服阿怡。𠵱家我哋結咗婚半年,我住粉嶺,佢住將軍澳。好多人問我婚後生活有咩唔同,老老竇竇,唔係見到隻戒指,我都未必醒起我結咗婚。但真正嘅災難係,每次上外母屋企都好似上陣殺敵,江湖總會掀起腥風血雨,今日……

「衰女,你做乜又轉台。」見到外母咁講,就算幾想開大個電視,用YouTube睇周浩鼎喊,都死死地轉番去TVB,不過事實係我睇咩台都唔重要,「講真,屋企又細,電視就得一部,阿怡就鍾意睇YouTube,我就要睇TVB,遲嚇仲話多個台,你話點分呢?」冇錯,係一個局!我望一望外父,佢竟然起身行入房。阿怡就低頭,主動開聲:「放心啦,我哋有分數。」作為男人,世界末日都要面對:「外母,放心,樓價一跌我哋就買樓。」「唔係話逼你,不過你話樓價跌,𠵱家咪跌緊,仲唔買?」我冇出聲,點知佢繼續:「你係咪借啲意唔一齊住,出去搞搞震?」

你可以質疑我唔買樓嘅決定,但唔可以質疑我對阿怡嘅專一!「夠喇!你估我唔想有新婚生活,同阿怡一齊住咩,我好想呀!我真係有諗過租算,但租越嚟越貴!係呀,樓價係跌呀,得寶仲跌穿300萬呀,但我點敢買呀?同上年8月比跌足三成呀!反正都等,點解唔畀我等我一陣呀,等佢跳崖我就買!」

我忍唔住爆了,我後悔我嘅EQ低,因阿怡哭了,佢好激動:「樓價升,你話儲錢,要分居!樓價跌,你又話要等。你到底係唔係唔想同我生活!」女人,之後梗係奪門而出。

***
鬧劇過後一年,我終於等到,樓價真係跳崖,成為得寶對面個德福業主。至於老婆呢?早就頂唔順,離開咗我,仲記得佢臨走時同我講:「連咗Wifi嘅電話,一離開咗間屋,就上唔到網,等如冇用。」望住屋企部電視,開住中產味好濃嘅Netflix,莊子句嘢應改為:「予有捱,予無捱,殆已。」捱到又好,捱唔到又好,總之你如果為層樓失去生活,等如,死咗。

今日,我流咗一滴眼淚,係為咗香港人而流。
千頌C
http://fb.com/winbigwok
《趣BLOGBLOG》暫停一周

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文