恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年7月14日 星期四

一路一帶 - 斯郎 2016年7月14日

一路一帶 - 斯郎 2016年7月14日


一路一帶:無牙老虎點戴頭盔


■最近「鄰近經濟強國」因「九段線」問題,曾高調反對國際仲裁法庭嘅裁決。 美聯社



「老師,我唔制呀!點解要迫我坐喺班房角落位喎,又冇人同我傾偈!公平咩?」同學小平同學好委屈咁雙手拍枱,爭未碌地沙。

海牙老師語重心長地向小平解釋:「是咁嘅,老師平時就曬你,畀兩

個座位你用,但你竟然走去霸埋其他同學嘅位,書包放喺走廊,對運動鞋都放喺同學個櫃筒度,仲有啊,你竟然搶埋同學啲茶點嚟食!你有冇咁肚餓呀?」

小平撥一撥佢既金正恩頭,矇住佢嗰對平過海平線嘅雙眼,慢吞吞咁講:「老師,潮流興環保啊,要不是我幫手食埋同學塊餅乾,就過期啦!」

「你咁樣做冇法理基礎,調位嘅事老師決定咗啦,冇得改變!」

「我不接受、不參與、不承認、不執行!」小平激動地講:「呢個位,自古以來….啊唔係!由小一到小六,都係我坐開,點解要突然畀其他人坐?我爸爸是李剛,信唔信我叫佢派個親信入校董會,再話你表現未達標,解除你署任……」老師聽完當堂嚇一跳,然後得啖笑,仲即刻拖住小平入校長室訓話:「小平同學,學校係有校規,規定咗老師要罰學生,無論老師、學生同埋同學,都唔可以向第三者透露詳情,想向校長告我狀?信唔信叫我當奴同拉莉同學坐埋你個位!」

小平過咗幾分鐘,態度「360度」轉變,仲即刻喊曬口:「我都係願意同老師坐低慢慢傾啦,袋住先啦好冇,唔好罰我停課呀,下個月就考試啦,我想畢業呀。」

以上故事純屬影射,如有雷同,實屬不幸啊。最近「鄰近經濟強國」因為「九段線」問題,曾經高調反對作出裁決嘅國際仲裁法庭,民間仲有人話不惜興兵一戰。好多明星即刻自拍放上網,「#中國一點都不能少」hashtag佈滿整個weibo,不過未夠一日咋,中國外交部已經跪低,話肯坐低同菲律賓慢慢傾!其實強國人民嘅心情大家都誤解咗,因為強國人用普通話講嘢,香港傳媒用廣告話報道,翻譯方面可能出現錯誤都唔奇!其實筆者覺得大家都對強國人有誤會啦,民間咁大反應,只係因為怕南海落入其他國家手中,萬一Pokémon Go出咗中國版,其中一個精靈寶可夢訓練中心係「九段線」入面,但家陣判咗唔係中國領土,中國護照去菲律賓要簽證,咁叫啲玩家點去日日鍛練去取勝?

不過有消息指任天堂冇打算將Pokémon Go開中國版本後,玩家根本唔使擔心簽證問題,所以外交部都鬆一口氣,肯拎一支筆一凳,落區慢慢同菲律賓傾囉。

斯郎
https://www.facebook.com/oneroadonebelt/
本欄逢周四刊出

斯郎
~TITLE_S~一路一帶 - 斯郎 2016年7月14日 舊文