恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年7月20日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2016年7月20日

收市閒情 - 千頌C 2016年7月20日


收市閒情:老婆落妝真面目


■買中名城化妝樓都仲可以執一執再賣,揀中個識化妝嘅老婆就一世㗎喇。 何家達攝



又係我,阿James,好耐冇見。喺度又要講一個故事,6年前屬於我嘅故事……

「你又話我哋搬去九龍塘?頭先我哋邊個地鐵站落車?」「呢度係近大圍火車站」,背住名城,望住嬲到想殺人嘅阿

怡,「但你睇番6年前長實宣傳二期個盛薈,佢都係寫『一脈相連九龍塘』,冇呃你。」對住發爛渣嘅阿怡,我好易講錯嘢……「大家都喺東鐵線,仲要只係差一個站,不用分得那麼細」。

當日阿怡俾我激到轉身走,但我都說服到佢第一步先買同九龍塘一脈相連嘅大圍名城,結果2010年,我用近800萬買名城三房單位。

點知買咗先發現層樓係「化妝樓」,客廳、兩間房冷氣天花滲水,又使多咗筆錢。事隔6年,阿怡有咗,本來係好開心嘅事,為咗BB出世後方便屋企人照顧,所以要賣樓搬屋,又係一個災難。我開價900萬鬆沽,又係咁俾啲茂利壓價,左一句「名城質地差,唔值」、右一句「名城都唔係真係咁近港鐵,唔值」,結果870幾萬先沽到。

「咁我哋都賺到一球吖……」「一球?計百分比都係得13%,我朋友又係差唔多時間買荃灣樂悠居,用咗200萬唔使,啱啱400幾萬沽,賺兩球呀!」佢繼續:「當年都叫你唔好買名城,仲要買中化妝樓?你睇嚇𠵱家?」聽到「化妝」呢兩個字,我,真係忍夠啦!「講夠未?當年你……」原本,我真係好想爆佢,但望一望佢大住嘅肚,我決定忍住啖氣……

「講夠未?當年你日日都化妝,我都係結咗婚先知你落咗妝真面目,你有咩資格講我買錯化妝樓?」

買錯化妝樓,係慘,但總算可以執過可以沽;不過娶個識化妝嘅老婆,做水魚之餘仲要踎一世監。今次,真係寶寶心裏有苦,但寶寶可以向誰人說?

千頌C
http://fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文