恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年8月2日 星期二

金手指 - 孫柏文 2016年8月2日

金手指 - 孫柏文 2016年8月2日


金手指:無謂承諾最多人信


■日本「振興經濟」嘅方案,只係得個講字,但永遠交唔到貨。 資料圖片



香港有兩個近乎喬布斯級嘅visionary,能預見消費者要啲乜。佢哋嘅名?有如本報幾日前報道,叫趙公允、趙公亮。佢哋同喬布斯唯一分別,就係交唔到貨。先有「盛女」Bonnie最早警告我(但冇通知

聲財爺曾俊華)嘅咖啡機,到早排嘅手機充電「磁能線」。

講真,踏入選舉期,「趙氏兄弟」式承諾滿天飛。就算落筆呢刻身在東京嘅孫柏文,相信喺周末東京都知事選舉都有。我諗好似我咁,叫隧道加價即時解決隧道塞車嘅人,喺全世界都係冇市場,而啲「趙氏兄弟」式嘅承諾就真係長講長有,永遠交唔到貨,不過永遠仲有人信。

多唔好講,齋睇日本。佢哋早排繼「直昇機克」伯南克強勢探訪日央行後,就全球勁吹風話佢哋印鈔畀日政府使。點知包括我在內,沽定日圓嘅人,俾嗰個最後宣佈「得」2,000幾億美元嘅政府使錢「振興」方案震到個沽倉散咗。

東京都好啲,幾年前我去南部福岡,嗰度起咗好多新嘢,例如球場、政府大樓、公路、公廁、公園等。冇錯,清一色政府嘢。私人地方,由商場到酒店,私樓到商廈,都係有如個「時間囊」咁,1990年後冇變過。仲要你感覺到硬件冇變,營運「軟件」越搞越cheap,冇budget。「趙氏兄弟」式嘅「振興」方案,廿幾年後都仲咁多人信,真係日本版的「磁能線」。

孫柏文
獨立股評人
http://www.fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文