恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年8月30日 星期二

金手指 - 孫柏文 2016年8月30日

金手指 - 孫柏文 2016年8月30日


金手指:聯儲局將大嗌加息


■耶倫早前大大話美國有條件加息,不過美股照升,因為冇人再信當局嘅說話。 資料圖片



上周五晚,劈頭第一句我話:「各位同學,對不起!我來晚了!」喺邊到咁講?孫柏文有幸受邀到就快要清場嘅數碼電台DBC,做節目嘉賓。

點解我會咁講嘢?原因係啱啱周末發生嘅事,我相信將

會主導2016年餘下時間,所有資產價格嘅走勢,而到節目出街嗰刻,香港已收市,仲唔係來晚了?咁周末發生乜事?當然就係一年一度,花旗國聯儲局Jackson Hole嘅會議。你可能唔知嘅原因,係因冇乜報道,本報都只係禮拜日用咗一段仔講。不過如果你忘記,我就要提你Jackson Hole有幾重要。先有喺2010年用來宣佈「量寬二」,再有舊年開始確實會加息,最後真係12月加。

咁我喺節目話:「聯儲局最大問題唔係加唔加息,而係除非真係做嘢鬱個息率,佢哋現今最大嘅問題係講乜都冇人信。股市、債市、搶住買Yoho乜嘅買家全部都唔信。」所以我話聯儲局將會措詞非常強硬。而耶倫主席亦真係大大聲話絕對有條件加息。

點知佢一講完,美股即升,因冇人信。唯一會令大家信會加一次息,就係聯儲局補飛,即日再派副主席Fischer出來話「今年有條件加兩次息!」雖股市隨即回落,債市有少少反應,但講到話加兩次息都只係咁嘅反應,聯儲局不但大鑊,冇人信,更重要係佢哋都知冇人信佢哋。所以,我信聯儲局將會未來數周不斷大嗌加息。加唔加?唔知。會唔會鬱到個市?唔知。我只知佢哋真係加的話,市場之前係唔會反應,宣佈後先插死你。

孫柏文
獨立股評人
http://www.fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文