恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年12月16日 星期五

政經密碼 - 周顯 2016年12月16日

政經密碼 - 周顯 2016年12月16日


政經密碼 - 周顯
澳門賭場的魔高一丈
2016年12月16日


澳門賭場受中央措施影響。(資料圖片)




前幾天,和一位Macau friend吃飯吹水,我梗係循例問他,近日中央政府的措施,對他們的生意有沒有影響啦!

他說:「咁多年來,地下錢莊就好似賣白粉一樣,幾時合法過?依家只不過

係捉得比較嚴啲之嘛,生意咪又係照做,最多做得小心啲,同埋要求利潤高啲囉。」

我問:「咁銀聯呢?」
他說:「銀聯新政策的主打對象,是保險公司,保險公司都是大孖沙,仲有牌照在手,梗係唔肯冒險啦,但我哋,幾十年來都係咁做,都完全無影響呀。」

我奇怪地問:「幾十年來都係咁?點做呀?」
他說:「你去鐘錶舖買隻錶,十萬銀,咁你碌卡去買,隔籬有間當舖,俾你當番九萬五,鐘錶舖又有牌,當舖又有牌,仲有單有據,成張當票喺度,完全合法,咁點捉呀?」

 我說:「幾十年前,在舊葡京,有一間東京珠寶,我都成日扮買珠寶,碌錢去搏殺啦,因為信用卡在銀行撳不到錢,唯有用呢招囉。估唔到今日仲有呢支歌仔唱。」

他說:「萬變不離其宗啦。」
我說:「咁出入口現金要登記呢?你哋又點拆呀?」

他說:「咁咪照登記囉。條友十萬元過來,帶五百萬元回去,全部有單有據,日後被人問佢,啲錢點得番來,他咪說在賭場贏嘅,嗱,俾埋張單你睇,有證明,以後洗黑錢仲方便呀!」

我嘆氣說:「這叫做道高一尺,魔高一丈。」
按:我之所以嘆氣,並非因為「魔高一丈」,而只是因為自己無份而已。

然後,我又問他:「咁係唔係依家澳門好好景,你哋唔使憂吖?」

他說:「咁又唔係,依家經濟不景,地產客仲有,但煤礦客就真係無曬,賭場生意就梗係差咗啦,我只係話,新政策對我哋影響不大啫。」

我問:「生意差咗,咁你咪好慘?」
他說:「唓,我哋咁多客,生意差咗,都照樣有錢使、有飯開、有女媾,同以前又有乜分別呀,賺少咗嗰啲,面嗰浸嚟啫。」 

作者為小說作家、報社主筆、股票投資者,吃喝活樂的專家

回首頁
政經密碼 - 周顯 舊文