恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年1月25日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2017年1月25日

收市閒情 - 千頌C 2017年1月25日


收市閒情:
「我職業係KOL」


■喺網絡世界,真性情係大曬。 互聯網


今時今日,唔使識marketing,但只要你識得marketing自己,你都可以做到所謂KOL。任憑你係素人、肥人、窮人定衰人,facebook儲夠十幾廿萬like;Instagram有一萬幾千follower,

大把品牌自動送上門,廣告客戶令你身家一鳴驚人!

無他,電視、平面廣告冇人睇兼無數得計,科水畀所謂KOL,出一隻post後feedback全部有曬big data,廣告同事交畀老細時又好好睇睇,「嘩!我哋今次campaign好成功呀!有咁多咁多like」。

當然市面有好多KOL,真係好努力做到佢份job,因為專業所以專注,全方位幫客吸like呃like。不過你試嚇同啲廣告業內人事傾多兩句,你就發現唔少「女王KOL苦主」。

如果去食老麥係笑容免費供應,咁樣「同得啲KOL夾嘢,俾佢西面就預咗」。冇錯,呢句來自關公界人士肺腑之言,「其實我畀佢西面都冇所謂,但連對到個客都係西面當say hi,然後就行走,呢啲係個人修養問題」。唉,睇開啲啦,人哋係女王,你見到佢真人,行運行到落腳趾尾喇!再者KOL同品牌之間,明買明賣,講修養略嫌虛偽。

好喇,marketing兄弟又講兩嘴,「你點會估到,有人今日幫我公司出個post,宣傳呢部機;然後第二日一個轉身射我三分波,同佢啲粉絲明示暗示,前一日出post部機其實唔好用呀」。人家是真性情,你懂甚麼?冇錯,喺網絡世界真性情係大曬,大到做KOL可以咁樣。

講多次,有好多KOL都係有禮貌有品,但亦有人一朝得志,活喺自己世界,一句「我係KOL我有fans」,就唔記得咩叫禮貌、咩叫有品,喺玩真性情嘅世界,好易會露底。

KOL全寫「Key Opinion Leader」,呢個朵理論上講緊一個人嘅影響力大到可以影響埋其他人。邏輯上做KOL係被動而非自封,如果人哋問你做邊行,你講一句「我職業係KOL」,感覺上就好似你同人講,「我職業係聖人」一樣。

千頌C
http://www.fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文