恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年7月12日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2017年7月12日

收市閒情 - 千頌C 2017年7月12日


收市閒情:股票傳心師分三類


■同動物傳心聽得多,股票傳心師你又見識過未? 有線電視截圖



世界之大,無奇不有,你都唔識動物傳心,你又點知冇動物傳心師先?正如,世界上,一直都有「股票傳心師」。「股票傳心師」一般分為三級,當然,層次上係有分別。

第一級傳心師:
「我沽咗平保(2318)。

」同事行過嚟,喺言語同眼神之間,我見到一樣嘢,係自信,「嚇!點解呀?你幾錢買?幾錢沽」「噚日$54.5買,啱啱$54.7沽。」「做咩賺2毫就走?」「冇呀,我覺得佢個勢唔得!」冇錯,就係「覺得」呢兩粒字,「覺得」講嘅係感應,係Feel,冇理論基礎,你能夠感應一隻股,仲唔係傳心師?!

第二級傳心師:
「唉,我隻平保呀。」「做咩呀,你唔係沽咗咩?」「係呀,咪就係我沽完佢就升。」如事者,呢類對話每日無限輪迥,久而久之,你發現,佢沽親咩,或買親咩,只要你反向操作,都係唔啱唔早剛剛好,跟佢就會發達了。呢一類傳心師,唔止能夠感應,仲可以影響一隻股嘅走勢,能力方面又昇華多一重。

第三級傳心師:
就好似動物傳心師咁,當一個人能夠用一堆似是而非嘅理論,去解釋一啲常人唔能夠解釋嘅事,仲要有Fans,呢類傳心師屬頂級一類。「點解隻股跌?」「因為50天線跌穿100天線然後莊家平倉加上量子力學上影響粒子結構,所以佢原本是升,最後跌……」呢類傳心師,唔單止睇穿股價嘅粒子理論,更可以有一大堆追隨者,呢類傳心師,絕對係搵到食嘅傳心師。

世界有冇人識動物傳心,冇人講得埋,但反正,正如股票Number降一樣,一個Number,講一次,冇人信,講十次,就變成是真理了。

千頌C
http://www.fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文