恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年1月10日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2018年1月10日

收市閒情 - 千頌C 2018年1月10日


收市閒情:要Money還是要樽鹽?


■阿里搵到好人家,幾年風生水起。資料圖片


阿里同香港近幾年來關係,因愛成恨、愛恨交纏、拳來腳往,糾纏不清。簡單來講,根本就係一個拒愛後呻笨嘅故事。

從前有一對戀人,James同阿妮,佢哋真心相愛,諗住拉埋天窗,可惜……「唔得,我反對你哋結婚」估唔

到James爸爸大力拍枱,「𠵱家話就話我個仔娶你,但眾所周知,你家族行女權主義……」

「唔會架,佢同我媽媽住會好開心㗎……我求嚇你啦,Uncle!」「咩話,仲要搬入去?最後要我個寶貝仔入贅?話知你身家幾豐厚啦,總之我就唔贊成。」James爸爸咁樣一爆,事情就一發不可收拾,阿妮亦顯示本來真面目,「你哋成家咁老餅,我先唔恨同你哋做屋企人呀!我飛你個仔呀家陣!」阿妮講完呢句,就拂袖而去,James想追出去,爸爸拼命拉,「James,你係男人嚟㗎,唔好為一個女人,放棄尊嚴。」

你以為呢一個係一個拆散鴛鴦嘅故事?傻豬嚟嘅,學張家輝話齋「啲女人好古惑架」。阿妮轉個頭,就飛咗去美國嫁畀佢之前Keep住有Flirt嘅鬼佬。可能美國旺佢啦,阿妮喺嗰邊搞生意,越做越有米。事隔數年,阿妮已變身國際Ball場名媛,不時仲上電視同傳媒講「我搵咁多錢,真係好唔開心㗎,呵呵呵。」

事情去到呢度,你又會以為James同阿妮一段情,早已Game Over,一個擁抱Money,另一個就擁抱樽鹽(尊嚴)。有一日,James同阿妮出席同一場飲宴,遇見身光頸靚嘅前度,當年和平分手嘅咪最多Say句Hi,更何況分手係唔和平?

你又點估到,原來James帶埋佢奶媽一齊去,仲突然跪喺地,「阿妮,你不如返嚟James身邊啦。我哋屋企變曬啦,你睇,港交所都批咗同股不同權啦,James爸爸死咗啦,佢屋企樽鹽都打爛曬,你要返佢嘅,你想點就點啦。」

一開始係阿里求香港,去到後來阿里搵到好人家,幾年風生水起,香港就跪地餵豬乸。香港同阿里嘅關係,喺錢面前,冇話對錯嘅,但肯定嘅係,呢套一定係一套Cult片。

千頌C
http://fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文