恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年4月17日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年4月17日

金手指 - 孫柏文 2018年4月17日


金手指:弊傢夥!俄鋁溝唔到


■俄鋁唔缺錢,只係缺畀錢還債渠道。 資料圖片



上周孫柏文話大手撈嘅俄鋁(486),創咗喺香港上市新低。而喺我fb,有好多人問我有冇再撈?答案係,冇。原因係我幫親開嗰間都禁咗買,想溝都唔得。搞緊喺其他行開戶口。咁我係咪坐緊艇?係。不過我話到明係睇過終點,即係

一係揸到執笠,或揸到冇事正常化。

上周講過公司基本因素,今日講嚇政治分析。我請教一個喺英國間諜搖籃、倫大學院UCL東歐政治學系嘅一級榮譽畢業生。佢話細心留意,俄羅斯係未出手。之前話借錢畀俄鋁,根本係多此一舉。因俄鋁根本係唔缺錢,只係缺畀錢還債渠道。

最重要係所有挺普京嘅俄羅斯財伐,都睇緊呢單嘢。如果搞唔掂,例如搵唔到方法同美帝擺平,或者諗唔到竅門畀俄鋁出貨收錢,就會圍堵普京。所以普京死都要死個方法番來。佢話:「俄羅斯人好要面,今次如果輸畀美帝,直情等同日本侵華成功咁。」

我國亦一定睇實。因俄鋁有造戰鬥機必須嘅鋁,喺俄羅斯有六萬個員工,如果以人口比例計,相當於一間喺大陸有60萬員工嘅公司。係咪美帝出張memo就可隊冧?係嘅話,咁破壞力咪等同核武?所以呢單嘢一定要諗計化解,如果唔係,美帝就會不斷用,到時點算?日日嘈知識產權被華侵嘅特朗普,下個搞阿里、騰訊(700)?

最後,唔知國金頂樓嘅金管局有冇收order晚晚通頂度竅門。因中俄造個美元區以外交易系統嘅需要,已達燃眉之急。呢單嘢真係有趣。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文