恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年8月31日 星期五

水能覆舟 - 渾水 2018年8月31日

水能覆舟 - 渾水 2018年8月31日


【水能覆舟】與劉鳴煒的一面之緣(渾水)


全城取笑劉鳴煒Package Lau,我唔算認識佢,連點頭之交都算不上,只係同佢私人飯局食過一餐飯。

飯局係一個做智庫嘅朋友安排,喺灣仔一間食素嘅地方,約嘅地點相對humble,尤其是灣仔咁多富豪飯堂,呢個都算係給阿劉生的Credit。當時我25

歲,係飯局入面最年輕嘅人,其他人都係叔叔姨姨嘅年紀,目測至少35歲或以上。

餐飯食咗差唔多三粒鐘,成班中年人當然講自己啲政治理解,同埋當然講下依家啲年青點樣點樣,啊劉生都有講下自己點樣接觸年青人之類。

我涵養極高,忍咗成餐飯都冇講過一句說話,然後有一位同道中人開始放暗箭:「唔好話年青人,好似我呢啲中年人對生活都冇乜要求,一年去到兩次日本我就已經好開心㗎啦。」嘩!正呀,我本來神遊太虛嘅魂魄即刻返咗嚟,然後啊劉生係微微一笑。

大家見我成餐飯冇出聲,就問我有咩意見。我可以有咩意見啫,我都算幾老實不客氣,有果句講果句:「大家成餐飯講咗好多年青人點樣點樣,覺得年青人點樣點樣,其實呢餐飯已經有一個年青人喺度,就係我,點解你地又唔多點問下我?不如等我真正話俾你聽年青人到底係點樣點樣……」然後開始講咗5分鐘自己嘅見解,我冇講政治,仲講得好溫和,但我幾肯定我嘅觀察同諗法一定比呢班人中肯。然後劉生都係微微一笑。

隔左冇耐,劉生就有急事離開。然後我就冇再見過劉生,亦都冇機會再同佢食飯,當然我亦都唔希罕,我又唔係要巴結權貴,何況我比較鍾意有格調嘅權貴多啲。25歲嘅我比較直接,查實我嘅態度已經盡量溫和了。今年我27歲,我諗我都係會講返同樣嘅嘢。

劉生想做特首嘅心,昭然若揭,政治圈子私底下對佢嘅評價好高,好多人都覺得佢謙虛有禮貌,只係出嚟講嘢成日都出公關災難咁解。佢係需要年青人組班底,如果你想巴結權貴,又唔介意逢迎一個咁另類嘅上司,我諗你可以喺佢身上搵到機會。只係佢果一種另類,唔係咁容易令人招架得住。

水能覆舟 - 渾水 舊文