恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年11月6日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年11月6日



金手指 - 孫柏文 2018年11月6日


金手指:給俄鋁的公開信 - 孫柏文


美國4月話制裁俄鋁,但俄鋁一直冇停產過,市價升最多嘅氧化鋁,更每季越產越多。資料圖片 適中字型 較大字型



噚日開市前,俄鋁(486)接二連三咁出通告。第一個通告,就係佢哋嘅第三季業績。第二,就係話署理CEO坐正。第三,就係佢哋話要拆遷,將公司註冊地,由英屬澤西島搬番老家俄羅斯。

睇完,真係忍唔住要寫今日篇公開信。不過分享公開信前,分析嚇佢嘅業績。首先,俄鋁嘅產量,三季都平均,有如我分享過我聽到嘅消息,佢哋冇停產過。市價升最多嘅氧化鋁,更每季越產越多。不過,因美帝喺四月話要制裁俄鋁,第二季嘅銷售量,大插插,啲貨係咁囤積。

不過到第三季,有如我9月18日講過,呢個制裁喺營運上「已名存實亡」,所以銷售量遠多過產量。令頭九個月嘅銷售量以噸計,比舊年同期只跌百分之五。而因鋁價本身今年大脹小回,氧化鋁價更越升越有,盈利爆升四成幾。如果第四季一個仙都賺唔到,用今日收市價計,市盈率得2.6倍,如果派息比率係盈利5成,咁就廿四厘股息。即如唔制裁,隻嘢股價都應該即時倍升。咁公開信想講咩?

親愛的Nikitin先生,
恭喜你正式坐正CEO。我知董事局通過要公司舉行EGM。要我哋小股東投票決議公司拆返俄羅斯。請你通知董事局,如果制裁甩身,不過都唔派息(盈利一半),我嗰啲股權,一定投反對。兼各董事送香蕉一隻畀佢哋食。你老闆小股東孫柏文字

P.S.大家小股東識做啦
孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文