恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年11月16日 星期五

我係邪惡HR - HR小薯蓉 2018年11月16日

我係邪惡HR - HR小薯蓉 2018年11月16日


【我係邪惡HR】最後一刻先留人有用咩?(HR小薯蓉)



【我係邪惡HR】最後一刻先留人有用咩?(HR小薯蓉)更多

人越嚟越難請,相信係每間公司都面對緊嘅問題。 無論係前線定後勤職位,HR都為咗消滅空缺而煩惱。 各個部門老細叫曬救命話自己唔夠人用,表示請人嘅準則係「 有呼吸」就

得。不過無論請人準則有幾低都好, 啲人請極都永遠唔夠,因為好多時呢邊請完,嗰邊又會有人走, 感覺就好似不停喺一個穿咗窿嘅水樽入面加水。

請人難,好自然會諗下點留人,不過好多公司都係頭痛醫頭, 腳痛醫腳,臨到最後一刻先出手。但好多時exit interview同辭職嘅同事傾計,發現最後一刻先出招, 往往都已經太遲。

1.唔係一朝一夕嘅事
留意返,一個有啲年資嘅員工打算辭職,通常都唔係一朝一夕嘅事。 對於佢地嚟講,辭職呢個念頭通常都已經醞釀咗好耐, 思前想後先再搵工走人。其實問題可能已經存在已久, 只係老細一直察覺唔到,又或者視而不見。

2.遲來的加人工
好多主管收到辭職信之後,第一件事就會要求HR加個同事人工。 加人工當然好,如果本身個同事人工過低,可行嘅話, 其實一早就應該加,而唔係等到佢想走先加。 去到辭職一刻先加人工,員工被忽視嘅負面情緒其實一早已經形成, 一切可能已經太遲。

3.未必關人工事
有時人工未必係員工想走嘅唯一因素,就算用錢留得住個人, 都未必留得住個心。見過好多例子,就算有人工加, 員工都拒絕唔肯留低。除此之外, 亦有情況係係加咗人工之後暫時留低,但係冇幾耐又再請辭。

4.長久問題
令員工離職嘅因素有好多,好多時都未必係我地可以控制到, 但係如果員工嚟嚟去去都係因為嗰啲原因辭職,唔解決嘅話, 唔夠人用呢個問題只會不停來回地獄又折返。

如果真係真心想留住員工嘅話,最好就唔好等到最後一刻先行動, 心動不如行動,遲咗就冇用。

我係邪惡HR - HR小薯蓉 舊文