恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年1月29日 星期二

金手指 - 孫柏文 2019年1月29日



金手指 - 孫柏文 2019年1月29日


金手指:俄鋁解禁 我的承諾 - 孫柏文


美國正式落實擱置制裁俄鋁計畫,俄鋁噚日股價創制裁後新高。資料圖片 適中字型 較大字型



噚晚,美帝正式落實擱置制裁俄鋁(486)計畫,俄鋁噚日股價創制裁後新高。孫柏文感觸良多,睇番由制裁宣佈至今,喺本欄寫過關於俄鋁嘅文。原來,近十個月,我推介過好多次。當然,識睇一定睇留言。以下,我節錄咗《蘋果日報》網站,我寫關於俄鋁嘅文章下留言,同大家分享。

Hsi Wong:「買俄鋁嗰個都係白癡。」
Tiny Musickid:「一個人自稱股評人,唔識汲取教訓,又永遠唔肯止蝕,睇錯曬輸咗就自嘲兩句,再固執地等大環境轉變博返家鄉,重可以自信滿滿咁指指點點,真係夠厚面皮!」

Ken Lee:「要多謝你,本來都想入啲俄鋁博反彈,但知道你都想入就打消咗個念頭。」

Michael Lee:「跟你買真係要學你瞓街!」
Dan Wong:「蘋果可唔可以唔好再畀呢條友喺度發噏風。」

Ngor Won Yan:「仲有人信呢條神棍講嘢?」
Sung Sung:「486輸到佢語無倫次。」
Rossi Law:「傻X文識唔識去IFC天台呀!」
近十個月,如果唔係有呢啲fan屎,唔係有呢啲留言,我可能都撐唔住。真係多謝你哋!你哋嘅留言,就係我嘅動力。我承諾,會盡做,唔會辜負眾fan屎對我嘅愛!For I love you all too!

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文