恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年4月12日 星期五

會師中環 - 神仙丁 2019年4月12日



會師中環 - 神仙丁 2019年4月12日


馬上成為壹會員
會員註冊/登入
會師中環:造淡長遠凶多吉少 - 神仙丁


很多人不明白睇淡指數其實是在賭社會退步、通縮,長遠而言機會極細,否則人類一早絕種。資料圖片 適中字型 較大字型



事隔大半年,恒生指數重上三萬點,之前的利淡因素就似消失得無影無蹤,之前大叫「恒指跌到四位數」、「Cash is King」的末日專家一同失蹤。

我不是在馬後砲,我早在上年11月1日寫了《末日主義得啖笑》,當時恒指仍在25000點附近。作出這個結論並不是因為甚麼獨特分析,我只不過係相信市場力量、人類會向前進步,要我押注的話,我一定賭市場長遠向上升。很多人不明白睇淡指數其實是在賭社會退步、通縮,長遠而言機會極細(但個股係可以長線睇淡,因為總有公司破產),否則人類一早絕種。所以造淡這種策略長線贏面並不高,尤其是造淡很多時都是靠衍生工具,結果就更易輸甩褲。

不過買熊、沽恒指這些高風險動作不是人人受落,結果坊間出現變種沽空策略「Cash is King」,受不少人愛戴。其實,揸現金都是賭市場向下,期望現金購買力提升。揸現金看似冇風險,但唯一贏的機會就只有通縮,除咗沙士個幾年,大家見香港有邊一年係通縮?再者,全球印銀紙、溫和通漲亦係政策目標,令揸現金贏的機會更低。我不是叫大家全倉股票,保留部份現金捕捉市場機會係必須,不過如果全部揸現金的話,就一定係最無風險的輸錢方法。

神仙丁
《審計搵丁》負責人
http://facebook.com/AuditSlave/
本欄逢周五刊出



會師中環 - 神仙丁 舊文