恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年11月12日 星期二

亮說亮話 - 湯文亮 2019年11月12日



亮說亮話 - 湯文亮 2019年11月12日


【亮說亮話】買樓如食大閘蟹 - 湯文亮


買樓與食大閘蟹一樣,當大造之時,不但價錢便宜一點,而且質素更好。 資料圖片

適中字型 較大字型



有老友送了一籮陽澄湖大閘蟹給我,我話現在社運正濃,不如到舍下食大閘蟹,老友話卻之不恭,於是叫多幾個老友一齊,最緊要叫兩位家務助理唔好放假,因為食大閘蟹要有很多輔助工作,除了蒸蟹之外,還要燙酒。有老友帶了一瓶10公斤花雕酒,仲話不醉無歸。

飲多兩杯,有老友話樓價已經下跌了10%,政府又出招救市,現在是不是買樓時候?大家望住我。其實,是否買樓除了因人而異,亦要講時勢,一定要等供應大增,俗語話大造的時候才買,在過往一段長時間,地產商可以控制供應量,根本唔會出現大造這個情況,但自從政府推出新樓空置稅,地產商就會迫不得已賣樓,估計供應量將會大增,新樓樓價就會下跌。影響所及,二手樓樓價亦會下跌,如果打算買樓,或者可以忍下手,等多幾個月。

我對其他幾位老友話,現在大家年紀有咁上下,非常注重飲食,大閘蟹膽固醇高,一般年紀大都不敢放肆,如果不是有老友專程送陽澄湖大閘蟹到來,我也不打算食。我不是不食,而是等多一個月才食,那時候大閘蟹大造,不但價錢便宜一點,而且質素比現在好,還有,天氣凍一些,食大閘蟹特別有味道。老實說,買樓也是一樣,現在買當然可以,但遲一些,可能以同樣價錢,買到面積更大、質素更佳的樓宇。

湯文亮
mailto:jacinto.tong@gmail.com
本欄逢周二刊出



jacinto.tong@gmail.com
亮說亮話 - 湯文亮 舊文