恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年2月11日 星期二

金手指 - 孫柏文 2020年2月11日

金手指 - 孫柏文 2020年2月11日

袁國勇醫生話香港會有百幾萬人中新型冠狀病毒,呢個預測太樂觀。

資料圖片
國難當前,孫柏文點部署?要答,先要分享我覺得隻病毒點來。同之後嘅發展會點。

我信呢次係科學研究,因實驗室設計或做嘢流程亂咁來(例

如職員為搵多啲錢,攞咗用唔曬嘅動物去食物市場賣),漏咗出街。研究化武?唔知。可能係只係真心想知多啲關於冠狀病毒。

之後點?兩個禮拜前,喺我另一專欄話過,我信今次世上70億人全部會接觸到呢隻病毒。所以當袁國勇醫生話香港會有百幾萬人中,我覺得係低估咗。

死唔死得,就只係幾時中。中得早,醫療系統未過負荷,死亡率係低。接觸得遲,可能有藥醫或疫苗。不過如果用數學推測,如果你係最高峯時中,就會因醫療系統負荷唔到,死亡率會爆升。所以袁國勇醫生話香港會有幾萬人死亡,我以最沉重嘅心情,覺得太樂觀。

咁啲投資點部署?如果全球如是,冇錯,各國央行可以繼續瘋狂印鈔去頂住啲資產價格。不過當全球生產鏈已撕裂下,高速通脹是必然。

不過,印鈔下啲嘢貴咗好多,唔等於啲資產價格會升。啲公司都生產唔到,冇嘢賣,賺乜?啲公司冇收入,點還啲債?所以我已將現金比例推到超過9成,今年應該會係二戰後,總體人類生活水平第一次倒退。

做預測咁多年,今次真心希望我係完全錯曬。
孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出
金手指 - 孫柏文 舊文