恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年7月23日 星期四

食色中環 - 周顯 2020年7月23日

食色中環 - 周顯 2020年7月23日


【周顯專欄】幫緊你的壞蛋司機
【周顯專欄】幫緊你的壞蛋司機
資料圖
食色中環|周顯
著名細價股炒
Youtube有一條叫「幫緊你幫緊你」的片子,引起了我的注意。

一位女子上了的士,目的地是樂富居屋翠竹花園,上車時要求「司機麻煩你開快少少,趕時間。」不久後,女子開始發飊﹕「都話開快啲咯。

」「你貼得太埋啦,危險呀司機。」「開快啲呀!」「點解會紅燈架,趕時間家嘛。」「行啦行啦,唔好望啦,你識唔識揸車架。」「你cut線有無打燈呀,真係畀你激L死啦,D!」「不如你打燈去右線啦,右線無車呀,司機,你識唔識揸車架?」「呢條線可以快多少少架,唔該曬啞。」「你個牌喺邊度考架?行快啲呀,識唔識聽呀?」「我真係好多嘢做架,你知唔知,好大壓力架而家香港人。」「Cut左線啦,左線無車呀!」

她尖叫說﹕「哎呀,cut線呀!」「係咪呢?遲左啦,點算呀!」又尖叫﹕「呀!快啲呀!」「點算呀,我仲未返到屋企呀,點算呀!點算呀,今次死梗啦!」「好大壓力家嘛!」「你幫唔L到我呀!點算呀!你識唔識聽人話架,快啲呀!呀!快啲呀!」「你笑乜L嘢呀!」「你幫唔到我呀,快啲啦,點算呀!點算呀!」「你打燈又唔識,超車又唔識,個牌都唔知點考返嚟,抵你無得揸賽車啦,D!」「我好唔開心呀!」

「喂你係唔係路架,係唔係兜我路呀,又唔識打燈,又唔識cut線,又兜路,又揸咁慢,D,你得唔L得架!你當我未搭過的士咩!你係唔係睇我唔起呀而家,我成日都搭的士架。」「有呀,啱啱嗰個位都唔係轉呢便,你識唔識揸架?唔識你就攞個地圖出嚟啦,懶係嘢,B呢巴喇咁L樣。」「我上網公審你架,你以為我唔識呀?呀,又衝燈,你做乜L嘢呀!」「危險架,安全啲啦!又兜路,又唔打燈……算啦,你兜路都,你又唔識揸車!」

「我平時返嚟都唔係呢個價嘅,你呃我呀?錢我畀你啦,你唔好兜我路啦,唉呀!」「我唔L理呀,你呃我,我覺得你歧視我囉。」「我平時坐60(元)嫁啫」「咁未L到吖嘛,你玩我呀?」「未到呀,你一陣仲要兜我路,我知嘅,你一陣仲要兜嘅,你唔好呃我啦!」「你幫唔到我囉都話。」「唔係錢嘅問題呀,你聽唔聽L得明呀!錢我大L吧,你個死的士佬。」「哎呀,點算呀!」「好大壓力呀!」

「佢地話我出街會惹到好多麻煩呀,點算呀!我係唔係好麻煩呀!」「佢哋話我會惹好多麻煩嘢呀!佢哋話唔好以超過十一點返屋企呀!佢哋話好危險呀!」「係呀,有時候呢,會有啲警察上門架,好驚呀,點解會有警察上門嘅?」「唔理呀,你唔好同我講咁多垃圾呀,我要返屋企呀,D!」「我唔理呀,你兜左路啦已經,遲左啦!」「62蚊呀,2蚊呀,大拿拿!遠左好多啦!」尖叫﹕「呀,唔理呀!」「唔係錢嘅問題呀,你真係聽唔L架喎!」「你明乜嘢呀?」「6座呀!6座呀!你知唔知邊L度係6座呀!」「哎呀,6座呀!」「你會唔會話畀人知我住邊架?嚇,你會唔會架?」

司機的回答﹕「唔會,無啦啦點會話畀人知你住邊啫。癡線!」她說﹕「唔知,好驚呀我!」司機說﹕「唔使驚架,癡線。」

精采的在後頭……女方在付錢時,語氣忽然變得溫柔﹕「司機,唔好意思,100蚊,唔使找啦,我啱啱講左啲唔好嘅說話,你忘記啦,因為我要覆診架,對唔住呀。啱啱我講啲說話呢,無心架,你唔好擺喺心上便。」「我有少少精神病,」「真係唔使啦,司機,真係唔好意思。我呢,真係有問題,我未坐過咁好態度嘅的士,我第一次無畀人歧視呀,多謝你!」「多謝你呀司機,多謝你,多謝你!」

由此可以見得,第一,女主角心裏知道是自己不對,只是精神有問題,不能遏止發脾氣。第二,她常常坐的士,但卻常常被人歧視。這當然也是很自然的事,正常司機很難不同她對罵。

第三,也是最重要的一點,就是這個表面上態度最好的司機,把整條片放上網,網民公審了這可憐的女子,相信這就是他的態度一直如此良好的真正原因。

本來,按照正常心理,這女子在遇上了一名態度良好的司機,多少會對她的想法有幫助,可是,當她被如此上網公審後,相信在今後,心理會更為扭曲。換言之,本文批判的,是那司機,實在太卑鄙了!原來真正最壞的,是那位最「好人」的司機!

最後補充,司機一直說﹕「幫緊你,幫緊你。」因而片子以此為題目。又及﹕原來幾分鐘的片子,打出來,是這麼多字,寫到一半,有點後悔挑了這題目來寫。

作者簡介:
周顯,著名的炒股理論家,吃喝玩樂家,不著名的歴史學家、政治學家,過去還曾經當過社論主筆和武俠小說作者。

本文為作者觀點,不代表本媒體立場。
責編:Emma
食色中環 - 周顯 舊文