恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年7月27日 星期一

士佳說 - 張士佳 2020年7月27日



士佳說 - 張士佳 2020年7月27日


【#士佳說 】張士佳:疫情氣氛仍然籠罩
【#士佳說 】張士佳:疫情氣氛仍然籠罩


上周五講過我淡底個市,個股就打遊擊,尤其吼大波幅的股,識炒即市就夠,經過一個周末,上周五的comment仍然管用,周五由於中美局勢升溫,雙方都對外交的大使館作出反制動作。港股低開後一直低走,跌穿上週一的低位。週線圖再造出長上影陰燭,走勢偏弱。現在要博大市反彈,唔係咁易。

除了中美關係持續緊張,加上憂慮美國經濟復甦步伐停滯,一眾科技龍頭急升過後出現有幅度性回吐,而舊經濟股又未能接力再上, 時間上,不論對港股,美股已存在一定沽壓。相信不少機構投資者已作好大市回調的準備。

24700此關過去4至6月花了兩個月時間才能攻破,一旦跌守大市又要跌回23700至24700這個橫行區間。

早前美股強勢亦未能帶動恒指進一步上升,ATMXE 亦終於出現了回調, 失去之前上升衝勁的動力,更因本地疫情新一波失控,本地弱勢股拖累下,恒指反彈力度越來越弱,真要反彈,最低限度都等枝周線陽燭。

我上周叫減股減淡倉,就係叫大家輕倉上路,情願現金在手,見到獵物才下注一博,可能外面投資者話無獵物,其實大家無觀察啫。上周三我在「大笨象 揸支槍 去打仗」一文中突然在除了物管,教育,醫療器材三頭馬車外,加入了天然氣,沒加任何,只加了這一千零一隻,粉絲只要加多錢眼力,不能發掘昆能#135,該股受惠跟國家管道公司磋商出售資產,有望如早前中石化冠德獲溢價出售,上周三個市咁差,但該股大裂口上升,到收市仍能保持陽燭,無野跟尾就奇,所以我周三提一提大家。

至於今周炒咩,我會吼一些先前幾周的好股,跌得甘甘後,日線圖陽燭時,博一博反彈,就好似腾訊#700之流,當然位高勢危,最好都係小注博衍生工具就算,不過我暫時都係持盈保泰為主,做功課備戰要積極,但見今早 稍微高開,馬上落場大炒則未係時候啊。

士佳說 - 張士佳 舊文