恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年9月10日 星期四

士佳說 - 張士佳 2020年9月10日



士佳說 - 張士佳 2020年9月10日


【#士佳說 】張士佳:美股主導投資氣氛
【#士佳說 】張士佳:美股主導投資氣氛


昨早,我好友兼學生CALVIN打來問我點睇,我斬訂截鐵的講,唔識睇,但做好,佢問點解,我簡單的答「危前機」,當時,我叫佢趁跌買call,因有值博率,今朝佢應該發了個小財,點解咁睇我臨尾再講,我自己無買太多call,因我前晚已買了TSLA及蘋果AAPL。

當日我沽咩,前晚我就買咩,昨日未升,我都已經同大家報告咗tsla。到了昨晚,新能源汽車股亦持續走高。Tesla的Model 3暫時係中國最受歡迎的電動汽車,在中國的8月銷量環比都升7%。隨著上海超級工廠二期工程投入使用,預計年產量將增至30萬輛。媒體預計Model Y在中國的本土化生產最快11月份開始,在中美磨擦下,中國歡迎這位老外elon musk,政策可能儘量開綠燈,而鋼鐵俠亦都唔會太戀棧共和黨話事及自己出頁岩油的美國(通常都對環保不利),兩者造就特斯拉在中國主流汽車市場的影響力。補倉盤刺激Tesla升10多巴仙,我尋日都有講在339.5美元附近收集。長短皆宜,短的option食之,長的正股揸多陣,都會搵位食。

兩個原因,1.上面蟹貨太多唔敢揸太長,打住遊擊先;2.另外蔚來(NIO.US),小鵬汽車(XPEV.US),理想汽車(LI.US),都唔係升得好勁,未能夠做到整個板塊急升。只有Nikola (NKLA.US)會留意,手勢有點與別不同,但要等,我估計起碼等多一兩個禮拜先至有機會出手。

Nio li xpev 又唔係將來一定唔買, 不過短期就一定唔諗,在資本雄厚的大型科技巨頭和中國地方政府支持下,新興汽車製造商希望顛覆汽車行業,即蔚來、小鵬、理想和威馬,合稱“Fab Four(披頭四)”。這四家公司都能與Tesla共存於一個板塊佔一市場份額, 中國已經是全球最大的電動汽車市場,並在最近的低迷期後似出現向上的轉捩點,但係我要等時機,既然已經買咗龍頭tsla,唔急於買龍尾,美股,講多句,我也買了郵輪股嘉年華CCL,可惜,現在小蝕2巴仙,小艇中。

論板塊近期最多口水莫過於餐飲股,我昨日提了大家,太興比家樂快活好,市場比面,真係有燒味食,內地的,飲飲食食就冇咁精彩,隻#9633農夫山泉我昨日都有講只是象徵式買來放長,並不特別看好,所以沒買多少,其快速加入恒綜指數,成為指數股,我只係好運,雞碎咁多,沒賺幾多錢;百勝今次回歸可謂食正內循環條水,但市場唔太畀面,我又覺得冇咁差,除百勝外,影子餐飲板塊3大前鋒剛好由高位回落完成調整,剛加入北水系的#9922九毛九,昨日已經唔跟大市跌,邊爐三寶之一#6862海底撈升2%,今年的逆勢擴張將奠定海底撈未來幾年更高的增速; 最強湯底#1579頤海國際50天已有支持,連跌幾天,我都守著,希望今日反彈,坐得舒服啲。

合生#753,我就賺得不錯,頂反頤海條數,始終內循環,除餐飲外抖一日又上過,停車場我走了一天,昨日已買番半,如再調整一下再上,會再買,至於微盟#2013,重注左就坐艇,如今明兩天是但一日再陰燭穿昨日底就拜拜先,等機會先再入市。

航空股我同大家講左好耐,都賺得唔錯,中間走過一見陽燭就入返,唔敢走漏,除咗炒疫情後復市,國際油價下跌也是另一因素,除了航空,亦帶動了航運股, 前期龍頭#1919中遠海控再度發力,底部的#2866中遠海發也順勢跟隨。除了油價因素,基本面亦在改善,貨運訂單出現明顯回升,尤其是在6月至8月的跨太平洋航線上,聽講話係由於供應商會在購物旺季提前運輸貨物噃。需求改善、運費反彈、燃油成本降低多重因素帶動航運股走強,買股我鍾意買升得多嗰啲,大家自己對號入座了。

最後講返大市,點解咁樣同Calvin講,因為期指今個星期暫做了枝陰燭,仲跌穿數周前低位24150,要逃過下跌浪,再跌就係危,必須做陽燭,方可繼續反覆向上,今個星期期指開24679,在24250昨日開市位附近,又剛剛跌穿24150,搏危前機開call,博試番24679,已經有曬值博率了。

士佳說 - 張士佳 舊文