恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年6月7日 星期一

佬訊專欄 - 佬訊 2021年6月7日



佬訊專欄 - 佬訊 2021年6月7日


佬訊專欄|打疫苗的理由(佬訊)


「喂你睇咗email未啊。」Frankie剛點完菜,就急不及待,想盡快入正題。「公司話要我哋打疫苗喎。」

「係啊,好似話打咗會有三日假。如果唔打就要每兩個星期檢測一次。」行動力一向高的Jason,連收風都好快。「頂佢宜家先講,我已經打咗一支,唔知有冇得補番日假。」

不同公司的Keith,抱著食花生的心情問:「每兩個星期檢測,會唔會了爛個鼻㗎?,Frankie睇怕你冇得避,都要打啦。」「係啊,同埋聽聞檢測係要自費㗎。」Jason再補充一句,語氣有點像平時嚇阿婆買保險的sales。

「咁Keith你呢?你公司點?」面對著兩人的逼迫,Frankie明顯有點應付不來,只好快手一推,將個波傳俾Keith先。

「哦,我哋得兩日假,但打完有得抽獎。」Keith懶神秘地停頓,但過了幾秒依然冇人追問,唯有自己繼續講:「獎品係同CEO食餐飯。」

「X!」氣氛一時之間緩和了不少。出來聚會,就是想談談八卦,一齊恥笑下。打不打針,佬編真的不太care。正想在心底暗讚Keith的時候,他卻突然又將話題拉回來。「不過我諗我都好快會打啦,聽講宜家唔打,第時會冇曬外國針打㗎。」

聽到這一句,Frankie激動起來:「癡撚線!我就係唔滿意政府咁撚樣靠嚇!」可能知道自己有點over,講完就立即補鑊「我本來都唔抗拒打疫苗嘅,但個政府搞埋咁多嘢去谷針,我就越來越反感。」

「咁不如試下咁諗。」一向多屎橋的Jason,這時突然插話:「打疫苗,其實都可以係對政權的反抗。」佬編好不容易忍住笑意,繼續低頭㩒電話,一邊在想怎樣覆email。

「你諗下,宜家好多所謂防疫嘅措施,根本就係濫用極權,限制我哋嘅自由。如果香港人個個都打曬疫苖,咁政府就冇得再用呢個籍口。」Jason越講越興奮「只要人人打疫苗,就可以撕破政權嘅假面具!」

一時之間,全枱靜曬,大家好像有點hang機。乜個面具唔係一早撕破咗咩?佬編心𥚃有疑問,但不想打擾他人雅興。其實打與不打,都可以有千萬種理由,自己做決定,不需要迫其他人認同吧。

Frankie忍受不了dead air,在枱底踢了佬編一下。唉,只好拿起酒杯,微微一笑:「係囉,都幾有道理,睇嚟都要plan下幾時打了。」

再拿起電話,望著熒幕上HR那個谷針的mass mail「飲!」佬編決定當今晚睇佢唔到。

佬訊
-----------------------------
蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多(立即下載體驗)

-----------------------------
點擊即睇《Bitcoin投資入門手冊》
一書盡覽新手必讀資訊
-----------------------------
【全球樓行】 Dream House零距離
屬於香港人的移民攻略
佬訊專欄 舊文