恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年12月20日 星期一

渾水專欄 - 渾水 2021年12月20日

渾水專欄 - 渾水 2021年12月20日


渾水專欄│說服自己遠離股票(渾水)
渾水專欄│說服自己遠離股票(渾水)


熊市之下,千祈唔好急著撈底,遠離報價機。

我有一位同學今年是這樣過的。他金融背景,搞IPO,今年年頭市況非常好的情況下,他趾高氣揚,整個人充滿自信,散發極強的正能量。老實講,當時的我也是這樣。我相信,大部份人都係

咁,成條街不停吹捧年輕股神。

美股、外匯、加密貨幣免費即時報價,自選投資組合獲取相關新聞提示。

當時他對後市睇得非常正面,首先他買了阿里巴巴(9988)。然後,他在科網熱潮下IPO買進了快手(1024)。當富途證券跌穿$100的時候,他買入富途證券。

現在我不敢打擾他,只希望他能夠好好調整心理。因為大家都知道呢三隻股票已經跌到趴街。股票投資損失之外,今年下半年IPO乏善可陳,相信他今年收到的預期bonus也不會像之前咁可觀。

熊市勿急撈底
每一次牛熊周期交換,總要好似說書人念經一樣,把一些防守,自我心理調節的道理講一次。道理其實好簡單,但係大家都做唔到。然後,每一次我都要重複做一次,有時我都做唔到。

熊市之下,千祈唔好急著撈底,遠離報價機。這些簡單的理論,大家都識,但係偏偏大家都做唔到,所以行為經濟學和投資心理學才能成為一個體系龐大的學問。

經過幾次經驗,我現在盡量遠離報價機,遠離股票相關的東西,多點看書,行畫廊,聽演唱會。現在資訊引誘太大,很多人喜歡看網台睇嚇有咩股票炒,結果冇辦法做到遠離報價系統,忍不住又出手,結果無限輪迴。

渾水
本欄隔周刊出
渾水專欄 - 渾水 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.finance.yahoo.com