恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2022年4月8日 星期五

士佳說 - 張士佳 2022年4月8日



士佳說 - 張士佳 2022年4月8日


【#士佳說 】張士佳:股比市好做
【#士佳說 】張士佳:股比市好做


大市續下挫,港股特弱,呢轉係由布查事件開始,似為下轉制裁作準備,尋日講左睇好但無位放止蝕,不如集中火力幾個強勢板塊,要等AT發力才可扭轉跌勢。

呢轉大市由底反彈,我主要捉內房建築化肥醫藥同一些消費股來博彈,呢D個股比大市為強,但始終市弱,所以尋日話已太囑目就要食D,昨天內房又真係回一回,咁走位資金放那呢?朝早我話高持內房,不如轉去基建類,點知收市後就迎來消息,話中央正準備14.8億基礎建設計劃,全國基建項目似乎已加快上馬,借消息希望基建爲組合再扳一城。

走位前,除了㷛重內房前文提到要買的都是趨勢已成的化肥,建築,醫療,海航空運,煤、油(美股)濠賭及燃油氣,大家可以見到最終大部份都跑贏大市一大截,煤我會特別小心處理,當中除了#1088較好,其餘煤股我都會先走位獲利,為何煤在俄烏戰爭后特別好,一切盡在不言中,但制裁一講就有一浸回,現在我會著眼些二線內銀,救得內房,內銀受惠,基數效應,太大間的受惠冇咁覺。咁內房走位嗻,先跌左一日,隻綠城唔只升左六成,隻越秀先前又demo比大家睇乜野叫直線上升,現調整定玩完,我唔會估,回一回再升更健康,如逆市陽破頂咪又係要追。

AT唔爭氣,M美團本來最好,但傳出紅杉沈南鵬套現,即做枝長上影,早前紅杉被傳財困,空穴來風,估計美團被套現陰霾,會有段日子,升得勁時,大家莫忘此點。

跟進下思捷環球#330,連續兩日創52周新高,尋日升11%,佢四日已升2成幾,如見陰同內房做法一樣走位,陽破頂先再追。

又唔係隻隻都好似思捷咁順,1211買左就麻麻,殺得性起,自已都犯了痴250天線不買的大忌,但都真係比AT強,反彈走佢先。

戰爭中,明白大家唔敢下手,內房狂升都鄧家雞見水,我做法係揸住受惠股,像 鈾股CCJ,軍工股LMT RTX及無人機股AVAV來買,就唔太怕戰爭持續,係呀,全是美股,咁邊國係真正烏被襲受惠國先得袈?當然,如俄烏突然和淡,呢D會跌,但其他持股就爆升,呢D美股大勢已成,跌完都會升番,唔怕坐。

士佳說 - 張士佳 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://skycheung.weebly.com