恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2022年12月19日 星期一

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2022年12月19日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2022年12月19日


唐問涼:香港應搶英國醫護人才
唐問涼:香港應搶英國醫護人才
【專訊】我屋企經過一年裝修,現在差不多完成,係時候考慮請客安排,有做餐飲的老友話,現在歐洲天寒地凍,不少歐洲人希望嚟香港做工,當中有不少負責高級餐飲的外國年輕男女,質素可以做得模特兒,本來收費唔平,但現在多了歐洲

人到香港,收費合理好多。我話冇問題,我有不少租客是外國人,如果可以用外國人招呼就最好,正所謂欲食海上鮮,莫惜腰間錢,老友話會安排。

唐問涼:香港應搶英國醫護人才
【專訊】我屋企經過一年裝修,現在差不多完成,係時候考慮請客安排,有做餐飲的老友話,現在歐洲天寒地凍,不少歐洲人希望嚟香港做工,當中有不少負責高級餐飲的外國年輕男女,質素可以做得模特兒,本來收費唔平,但現在多了歐洲人到香港,收費合理好多。我話冇問題,我有不少租客是外國人,如果可以用外國人招呼就最好,正所謂欲食海上鮮,莫惜腰間錢,老友話會安排。

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文