恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2023年10月13日 星期五

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年10月13日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年10月13日


唐問涼:投資地產 應小注怡情
唐問涼:投資地產 應小注怡情
【專訊】近日除了內房之外,香港有部分物業投資者的資金亦比較緊絀,要出售手上一些優質物業,有口痕友話好彩我唔識交際應酬,唔識同銀行打交道,借唔到錢,所以今日才唔需要賣樓,我真係被那些人「吹脹」。本來是一件好事,被人

講到變成壞事,今日能逃過一劫,只不過是我不懂得交際應酬,而不是我的財務管理得好;不過唔開心又怎樣,把口在人哋度,他們想講乜都得。

唐問涼:投資地產 應小注怡情
【專訊】近日除了內房之外,香港有部分物業投資者的資金亦比較緊絀,要出售手上一些優質物業,有口痕友話好彩我唔識交際應酬,唔識同銀行打交道,借唔到錢,所以今日才唔需要賣樓,我真係被那些人「吹脹」。本來是一件好事,被人講到變成壞事,今日能逃過一劫,只不過是我不懂得交際應酬,而不是我的財務管理得好;不過唔開心又怎樣,把口在人哋度,他們想講乜都得。

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文