恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年5月14日 星期二

金手指 - 孫柏文 2013年5月14日

金手指 - 孫柏文 2013年5月14日

金手指:想窮都難方程式 - 孫柏文
今日入正題前,孫柏文要先講兩件事。首先,上個禮拜我講過話隔離青姐(胡孟青)?09年初?控(005)賣33蚊時,現場直播流?一滴淚。今日再講,係因事後一年,友報訪問青姐,佢否認有喊,而我因未犯「不可原諒」之錯,所以當時仲可以?有線錄影廠休息區度?住份報道問青姐:「妳學日本人?」青姐答:「乜呀?」我話:「玩歷史修正主義?」之後俾青姐??鑊。

不過我真係要讚青姐,因為佢幫大家樂(341)拍廣告後,親自落去分店食飯,跟住?佢facebook度報告。佢咁樣,真係將推飯變推股,不但之前做過盡職審查,之後仲要跟進,等佢?fan屎唔好中招,果然係我偶像!

彭博今次一鋪清袋
今日第二想講彭博爆緊?「醜聞」。事源佢?私下偷用?用戶,包括金融界最高層、聯儲局主席、花旗國財長用彭博機?資料,例如幾時用、點用等。

聽完之後,如果大家可以咁做,仲唔發過豬頭?因為可以估到有乜?人會做?乜?,分分鐘話唔怪得彭博先生咁發囉。對沖基金仲唔收買呢?人?股市必勝料?點知,原來係俾彭博新聞部用來踢爆秘密做新聞。

我諗:「嘩!大鑊!我?做財經新聞,你彭博做財經新聞,點同你鬥呀?」咁搞,仲邊有人信你?機?今次彭博可以一鋪清袋。

最後,聯儲局又靠佢?喉舌,即《華爾街日報》記者Hilsenrath放料話會諗結束量寬。?上禮拜五美股收市後公佈,想個市唔散。

儲局完量寬,我同我另一偶像Gundlach點都唔信,不過短期美元會造好,所以要加額沽日圓,買佢跌。

今次央行們真係向大家射錢,想唔贏就只係因為你唔敢!神風沽Yen,今次真係想窮都難!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二、四刊出
上一則: 青心直說:減息潮令人不安 - 胡孟青
下一則: 炒友Blog:北控水務破位睇三元 - 邱古奇
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2013年5月14日 舊文