恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年6月25日 星期二

金手指 - 孫柏文 2013年6月25日

金手指 - 孫柏文 2013年6月25日

金手指:我已企定俾你打 - 孫柏文


■珠江鋼管發盈警,令昨日股價大跌。圖為集團主席陳昌。資料圖片
錯,要認;打,就要企定。呢?就係做香港人?規矩。我,係香港人;我,錯了;我,今日就企定俾大家打,亦同時想向大家認錯。

咁孫柏文錯??乜?咪就係之前叫大家買?珠江鋼管(1938)。噚日珠管大插特插,因佢?6月都未完前,宣佈盈警,oh shit。唔怪之得,4月時佢?好興奮咁叫我去睇佢?間廠後,到6月冇?件事!佢?話今年1至6月?頭半年業績盈利,「或會較去年同期有大幅減少」,理由係有得投標?項目,好多押後及拖慢來做,連帶批管道?合約亦延遲。

頁岩氣革命不敵水緊
跟住仲要之前珠管管理層因對需求睇好,所以起?唔少新廠,新增?五成產能量,逐步?舊年尾到今年初興建好。呢個「增產能」計劃,原本係我睇好呢間公司?理由,因為反映公司覺得有好多生意來緊。不過𠵱家接唔到單,仲比以前多?唔少燈油火蠟?錢使?。

我一路都話,珠管係做管道,特別係高科技天然氣管道?龍頭。如果佢?都投唔到單,等於呢上半年?新興市場貸款萎縮、拆息扯高,祖國人行唔放錢出來,嚴重影響珠管產品?買家。原本我仲信能源,特別係頁岩石中?天然氣,應該吸引到資金,點知一樣中招。

冇計,真係要等伯南克去到8、9月轉?,宣佈再加大量寬。而當馬雲隻阿里巴巴,旗下?支付寶,話大家?account餘額有3厘回報時,人民銀行要穀高傳統銀行?存款利息,穀到理財產品唔夠鬥時,先會放錢出來。今次係人行打佢?監管唔到?shadow banking之唯一一招,呢招「人一招」,唔知係咪任志剛教。

原來當全球水浸5年時,好多人剝?泳衣吊吊揈,唔知幾爽。𠵱家小小潮退,就發現原來個個都冇著泳衣呀!冇辦法,原來當頁岩氣革命遇上貨幣供應減慢增幅時,係貨幣供應贏。珠管要等到中期業績出時,先再有得分析。各位,對你?唔住,sorry。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二、四刊出
上一則: 青心直說:市場話事的威力 - 胡孟青
下一則: 炒友Blog:長實逆市升可博反彈 - 邱古奇
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2013年6月25日 舊文