恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年2月25日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年2月25日

金手指 - 孫柏文 2014年2月25日

金手指:再論東亞銀行 - 孫柏文


■筆者指大行分析員對東亞銀行業績預測估錯曬,公佈業績後要急急調高其盈利及目標價預測。資料圖片

上周二朝,我叫大家「不問價追東亞(023)」,叫買因為我覺得班分析員估錯曬?日中午出業績?東亞銀行全年業績。東亞上周一收30.45元,篇文出街就裂口高開?31.2元。到中午東亞出業績,真係一如我所料,?大行分析員錯曬,佢?平均預?每股盈利倒退,點知不但冇,仲要有增長,總體盈利去到破紀錄水平。佢?之前就話大陸冇水,銀行難做,而唔明就係因大陸冇水,故東亞以前受?大把存款但搵唔到好人借?港商銀行將大把生意。

分析員估錯急轉?
東亞出?業績後,股價下午即飆,收市前才落番。有fans收市後問我點,我話若有睇清楚我篇文,股價要升最關鍵就係?分析員淆底要重新檢討盈利及目標價預測?陣,就係東亞要升之時。上周三各行分析員開始調高盈利及目標價預測,東亞股價亦升上33.4元。短炒算有交代。

做基本分析,可能要捱價捱好耐,有時我諗如果唔係靠Ben Graham?價值投資法揀股推介,而真係做?莊家?打手,做財演會唔會易做?。??問我「你背後係咪有個莊」?朋友,我只可以話,唔知700億元市值背後?東亞有冇莊,但今次憑「不問價追」呢四隻字講東亞,如果真係有莊,??騰訊(700)、中移動(941)、?控(005)?莊都應該好快會叫我幫佢?唱好囉!因為我就係咁powerful!

最後,我覺得?分析員最正?地方,係之前話因大陸冇水所以東亞盈利會唔得,出?業績後就話東亞今年唔會好似2013年咁勁,因為大陸缺錢情況會紓緩。冇錢話沽,有錢又係沽,你?玩曬,信就死。其實國家要陰乾最大不能不救?銀行及佢?賣產品建成?影子銀行系統,大量?存款將會湧入東亞呢?服務祖國?港資銀行,所以將會大把生意做,如果唔係,東亞母公司就唔使無端端加東亞大陸分部?資本啦。大陸資金分配系統變緊,paradigm shift呀!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出
上一則: 青心直說:怪現象漸增加 - 胡孟青
下一則: 一周兩件:博松景又爆升 - 錢雋
金手指 - 孫柏文 舊文