恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年3月4日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年3月4日

金手指 - 孫柏文 2014年3月4日

金手指:資訊流通重要 - 孫柏文


■筆者認為,如果連香港呢個試點?資訊流通都保不住,中國主權的未來會點?資料圖片

當年留學花旗國大學最後一年,香港被解放冇耐,我去?加州探一個畢業出來做緊??師兄,因為冇車,佢日頭返工時我就焗?佢同幾個人一齊租?屋裏面,間屋每個人間房都有書櫃,某日我自取?彭定康寫?書睇,記得我???我?張床兼全屋唯一張沙發上就開始煲?本書。到今日,我仲記得本書裏面其中一個point,就係?國家領導人?inbox裏,任何關於香港?事,都係非常次要,數頭100項中央政治局常委會關心?都冇香港份。點解?彭定康話理由係香港相對國泰民安,由北京地下水抽乾到昆明火車站大屠殺可能引發各地種族報復活動,對國家領導全部都比香港發生?任何事更緊迫。

確保市場成功運作
問題係,我?香港人?感覺係所有香港?事都會直達天庭,中央或北京?意向係一個最高領導,經過多番討論、深思熟慮後?monolithic決定。但當如果用邏輯推斷,都明中央最高領導冇能力直接關心咁多香港?事,咁究竟係邊個幫中央或北京,決定緊香港當係神主意般?意向呢?

任何做過大小機構?人都知,當某?決定權跌到落中級管理層時,會有好多唔以長遠大局為重?決定衍生出來。香港其實係咪俾一班中央中級管理層舞緊呢?不過最大問題係,香港唔係一個鄉下小鎮,香港係一個每日段千億計金錢軱轕?地方。當咁多利益同錢?香港空中盤旋,又要有一班我?覺得係代表緊最高領導,但有可能最高領導又睇唔實?中級管理層,香港會點?

我真係唔知佢?可唔可以kill us all,我?有?武器只不過係筆同墨水。不過我?呢個概念?原意係證明中國人本身可以點,資訊能自由流通先至可以令財經市場成功運作,資金分配有效,中國富強到不受外國入侵或幹擾。

如果連香港呢個試點?資訊流通都不保,中國主權的未來會點?
孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出
上一則: 青心直說:送紅輪有景轟 - 胡孟青
下一則: 一周兩件:粵置好易湊大 - 錢雋
金手指 - 孫柏文 舊文