恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年8月18日 星期一

情陷夜中環 - 葉朗程 2014年8月18日

情陷夜中環 - 葉朗程 2014年8月18日

情陷夜中環:禁地


■台北的女人好厲害,如你的另一半話要去台北開stag party,最安全就係唔畀佢去。



每次有朋友快要結婚,心裏總是萬二分興奮。我所指的朋友,是男性朋友。為甚麼會興奮?替那個男性朋友高興嗎?黐線,大家兄弟,心照啦,快要結婚的新郎哥可以有幾高興呢?Ok,就算真係為佢搵到一生最愛而有少少咁多開心,都一定未至於係「萬二分興奮」,人?就算娶到林志玲又點?關你鬼事咩。那麼,朋友結婚,興奮從何來?

最近有個勉強都算係富二代?好朋友準備結婚,喜訊在面書公佈後還未夠半小時,我在手機上已經立刻看到一個新增group chat,加入者是新郎哥由細玩到大的五個最好朋友,當然包括我。次次都係咁,當有一個好兄弟就?要結婚,手機就總會立刻有個新group chat,而每次的subject都是一樣的:Stag。

Stag就是stag party的意思,唔係好知中文應該點繙譯,總之就是準新郎結婚前的一個瘋狂派對,目的當然是要哀悼那個快要脫離單身行列的他。是次,我就是想寫一篇關於stag party的。深知這篇文章屬於極度敏感話題,所以徵求過兩位將會一同去stag party的好朋友意見才敢寫。

告別單身派對隆而重之
兩位朋友的口徑一致:唔准寫。而且在「唔」和「准」中間,多了一個唔出得街?字,可見他們反對和反感的程度。好一句讓人毛骨悚然?「唔X准寫」,香港的言論自由果然非常有限度。

「Marcus哥,唔好玩啦,Susan(假名)唔知你係葉朗程,但係佢有睇你寫??,你寫到咁揚,個stag唔使去啦,一齊留番?香港食手指囉。」朋友一號說,躁?。然後朋友二號緊接,指著我罵:「你條友唔好咁冇人性啦,咁都寫,認真?,寫?絕交呀。」絕交呢個咁可愛?單詞,自從小學畢業之後都冇聽過,連絕交都?埋?講,睇得出,佢真係好驚。

究竟男人去stag party有乜?搞,點解我?兩位朋友會咁驚俾佢?另一半知佢??stag party做乜??根據wikipedia的解釋,stag party是一個由伴郎以及兄弟們安排給新郎哥的派對,在婚禮前的那天舉行,目的是要紀念新郎最後一晚的自由。最高興的是,由於這是新郎最後一晚的單身生活,兄弟們都會給新郎哥安排「female company such as strippers」,即是好像脫衣舞女郎這樣的女性伴侶。

竟然為新郎哥安排這樣的節目?這班根本是損友,算甚麼兄弟!No,根據wikipedia的說法,這些全都是兄弟們用心良苦的安排,目的是lead the groom into temptation before the wedding to make sure he is fully committed to his marriage proposal。一句講曬,stag party就是要給新郎哥一個最後考試。Sounds lovely,如果這真是一個考試,我諗所有男人都唔介意無限次retake。

女士們,其實你?一?都唔使驚,wikipedia所描述?stag party,?今時今日已經好out。我大大話話參與過起碼三個stag party,聽過?stag party奇聞更遠遠超過呢個數,所以絕對有足夠經驗給你說明現在多數的stag party是怎麼一回事。第一,現在的stag party通常都不是安排在婚前一夜的,至少我去過的都不是,聽說因為婚前那天其實仲有好多婚禮細節要跟,所以新郎根本無暇應付別的事情。第二,我去過的stag party都肯定唔只一晚咁少,因為現在都興去個短短的旅行,至少三日兩夜。

有?男人去stag party唔敢光明正大,有?就算敢光明正大,都要諗諸多理由同另一半解釋,因為另一半的疑心太重。雖然我係男人,但絕對明白女人點解會起疑心。好些男人給女人的感覺,是甚麼也可以求求其其的。慶祝生日,可以求求其其;過情人節,可以求求其其;除夕倒數,可以求求其其。但你竟然為?慶祝個friend就?結婚,可以勞師動眾搞個旅行,勞師動眾同公司請假,勞師動眾買機票訂酒店,仲要淩晨兩點都唔?就係為?plan好個itin?大佬,你叫女人點唔起疑心呀?

女人有疑心其實好多餘
「平時你同阿偉阿強阿成,食餐飯都求求其其,我同班姊妹去fine dining食dessert buffet,你都問我?食餐飯使唔使咁麻煩。而家搞個stag party,就要專登飛去韓國?搞乜鬼呀你??」去韓國,就梗係食韓國?啦,有?「韓國菜」,香港冇得食?,you know?

「我同你去十日歐洲旅行,你話換兩萬蚊港幣乜都夠,fine,我一句聲都冇出過。而家你同?friend去四日上海,四日咁大把?,換三萬蚊都仲驚唔夠使?三晚要使三萬?你去到有乜?玩呀?」同你去就梗係冇?玩啦,you know?

女人有疑心是正常的,但其實是多餘的。呢個世界,好多地方都好安全。你驚我?沉迷女色?邊度得?咁多女色沉迷呀?舉個例,韓國。係,望落去個個都好似好靚,但你估我???咩?全部後天加工,邊夠你?港女呢?天然美鬥呀?又舉個例,上海。真係祖籍上海?女仔,好鬼死惡?,一?都唔易相處,比起上海女仔,你?呢?港女平易近人好多!

不過,呢個世界有個地方,千祈唔好畀男人去。我識有個朋友,就係去??個地方,差?結唔成婚。?個地方?女仔,就連你?呢?咁有質素?港女都分分鐘鬥唔過。Ladies and gentlemen,呢個地方,叫做台北。台北女人?身材,有少少似巴黎?女人,肥人唔普遍,要瘦有瘦,要高有高,就算真係矮?,?身形比例上都矮得好完美。不過台北女仔最煞食,都唔係個樣。為帶來一個更佳的現場效果,以下一段,全國語。

上一次去台北,在W Hotel喝東西的時候,我們認識了幾個女生。那個晚上,我們都聊得很開心,還相約改天一起吃火鍋。就這樣,我們第二天就去了一家叫Orange的地方晚飯。這四個女生,不僅長得漂亮,還非常體貼。她們每吃一樣東西之前,都先夾給你吃,還會說一句:「這個好吃,但你要小心燙啊。」然後又會說:「那個有點辣的耶,先別吃,我給你叫一杯冰水。」快要離開火鍋店的時候,其中一個女生問我的朋友:「你甚麼時候再來台灣呀?」我那個快要結婚的朋友,吞吞吐吐,當他想開口的時候,眼淚跟鼻涕手牽手,一起流下來了。

台北我去過好幾次,每次去完之後,我都覺得台北的女人是懂妖術的。所以我覺得,如果你的另一半話要去台北開stag party,最安全?方法就係唔畀佢去。

不過,我相信香港的女孩子是不會這樣蠻不講理的,而且你們都聰明絕頂。你們一定知道,與其要禁止男人去一個地方,倒不如做一個,無論他去到哪裏也只會乖乖地想著你的女人。

葉朗程

葉朗程
情陷夜中環 - 葉朗程 舊文