恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年11月11日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年11月11日

金手指 - 孫柏文 2014年11月11日

金手指:歡迎同胞翻牆


■內地資訊封鎖,股民要知道真的資訊,無疑要積極地日日翻牆。資料圖片



通車了,真係要諗後果了。呢幾個禮拜,孫柏文一路諗唔通?地方,我亦要再講多次,但好彩?地方,就係呢個諗唔通?位衍生?一?投資概念。聽?老人家講,?1987年10月某個星期二早上,?新加坡經紀如常起身返工,點知一開市,就見?鬼佬不問價沽貨。開頭幾分鐘不知幾開心,諗住大平賣執平貨,點知問真?先知原來幾個鐘頭前?花旗國發生股災。?陀地經紀知道乜事後,已輸錢輸到喊。

資訊封鎖遺禍
新加坡人唔知?原因係因為政府當時諗住好威,將CNN標籤成「不友善傳媒體」,故唔准佢?落地播放。當年冇CNN你就唔知發生乜事。?滬港通落實之後?日,點解無啦啦講歷史?原因係當有批人冇法接受所有資訊時,佢?資金調配一定會比?有資訊?人冇咁有效率,即係會輸錢。就算知,不過慢?知,都會出事。

我?到諗,《蘋果》為賀滬港通通車,就?下周一準備定一?獨家新聞,一?大大力踢鬱某間大陸股民都可以買?股份。你作為股民,見到異動股,當然想知點解。?香港當然就係上網,而當你?discuss、高登等都冇答案時,就會同自己講:「內幕料。」亦同時間可能妒忌?可以先知先覺先買賣?front run人。

而家滬港通,又遇上大陸大支?咁玩資訊封鎖,全香港都係可以先知先覺先買賣,?正牌front run。問題係,佢可以翻牆?係。咁即係中共政權提供經濟誘因叫人積極地、日日地翻牆!仲要人性好怪,禁書先係好書,禁刊先信得過。

噚日有《大紀元》記者打電話畀我,我同佢話,你想多?人睇你?「全球公審江澤民」洗腦式message,個財經版鬱到個市就得。因為就算你覺得佢完全係歪理BS大話,佢鬱到個市你就算唔信都要睇要知。如果連《大紀元》都可能受惠,壹傳媒(282)、港台又點呢?

最後我都要話:「熱烈歡迎國內同胞翻牆閱讀本專欄!」
孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文