恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年11月18日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年11月18日

金手指 - 孫柏文 2014年11月18日

金手指:聖鬥士住?房


■滬港通首日反高潮,港股通表現又弱,港交所真係沽得。資料圖片


上周末,孫柏文同戰友匹馬出賽。簡單講完隻馬後,練馬師?騎師前問我呢期股市有乜好買,我就同佢講:「超易,仲要合曬你?胃口。因我知道你?最鍾意跑完派彩知輸贏,所以你只要?禮拜一朝早開市,走去買港交所(388)put輪或熊證,跟住到3點55分賣走就得。」練馬師一路聽一路輕輕皺眉,跟住話:「乜咁複雜??有冇?簡單???」

港股通弱港交所沽得
講真,噚日滬港通都算反高潮。我呢?人都仲估用完來港額度後,?人會發覺冇乜料到,點知原來噚日連個額都用唔曬。即係ceteris paribus,唔好話2,500億元人民幣,想來港總資金連100億元人民幣都冇,港股通購買浪,完。

當然,滬港通應該冇咁水皮,不排除港股平?時,需求係price elastic?,不過第一日連單日額度都用唔曬,港交所真係沽得啦。我等緊?大行分析員後知後覺調低佢評級。

今日,我仲想同大家講一段網絡現爆紅?講話。呢段?來自節目《在晴朗的一天爆粗》「佔中的解說」?集,用「聖鬥士星矢」講出?後生點解要反。

當中講到就算做乜獅子山精神,都係買唔到樓,住番?房,所以成其中一個佔中引爆位。我一聽仲估又係?「政府做??」?行貨,又再何秀蘭上身。

點知,主持人話「而家叫你起多幾層樓,黃道十二宮話十二宮已經霸曬。不過唔係喎,蛇孚座有位喎,跟住隔籬獅子座?就走出來,話?呢度起會遮住景觀喎,所以唔准起!只准十二宮!霸曬啦?位,要等我死?之後先有!」

一聽我就諗起公民黨?悍將司馬文,同一個又一個民主派議員。我亦明白點解佔中三子上金鐘大台?咪想講?時,台下?後生仔自動散水做自己?唔care佢?。奉勸政府一句,成個民主派好廣闊?政綱中係得一樣市民要?,其他你做親都係引火自焚。咁要?係邊項?大家心照啦。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文