恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年11月25日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年11月25日

金手指 - 孫柏文 2014年11月25日

金手指:大陸人好理性


■滬港通初期,內地股民避免被當心咁食,資金直情唔來香港。資料圖片



孫柏文真係感覺有少少意外,上周五人民銀行突襲式減息,?土共、藍絲帶冇話明益香港人又送大禮。原來佢?抽水都有底線,真係估唔到。點都好,大陸信貸市場亂過亂葬崗。大家都知?借到錢?人,其實有冇心最終還錢係個大問號。最終?意思係借錢返來,做?有效率?投資,例如起廠房生產?有需求??,賺到錢就??還,而唔係當?債到期時,求其再借?新錢還舊債。呢種新債?舊債,最終會爆煲,而到時就睇嚇額度幾大。

內地股民驚變點心
因為用返2008年?句,1,000萬元還唔到就係債仔?問題,10億元還唔到就係銀行?問題,1,000億元還唔到就係央行?問題,減息百分之零點幾真係唔知有冇用。再講,今日將2008年?句再伸延,就係幾十萬億元還唔到就係貨幣大貶值?問題,唔信問嚇??做冇幾個月就會酗酒?日本財長們。

滬港通通?個幾禮拜,港股繼續屁都唔響個,今日我都要認錯。之前我不斷話如果大陸冇資訊自由,滬港通會被嗌停,因為內地同胞一但因知?比我?少同慢而輸錢,會?浦東暴動。點知原來我低?估?內地同胞,佢?唔會暴動,因為來都唔來,又點會輸錢?而唔來?原因,就係佢?知到自己?訊息資料唔可靠,會被當點心咁食,就直情唔來。

訊息唔可靠,亦可解釋香港股民對大陸股民一個疑惑。就係點解大陸人唔睇基本因素,咁鍾意睇埋?乜走勢圖、技術分析。我?就仲估佢?唔識資本主義,唔識畢菲特?價值投資法,甚至覺得佢?係癲。其實根本係絕對理性,因為當差不多所有訊息資料都係唔可靠係假,唯一冇得假?訊息就係價錢。而單靠價錢轉動去分析,就係技術分析。連我呢個番書仔都開始認識祖國了!點都好,息真係減?,滬港通又開?車。大市我係悲觀,但就繼續睇好中移動(941)呢?4G概念,亂局下一邊買恒指put,一邊買中移call吧。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文