恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年5月5日 星期二

金手指 - 孫柏文 2015年5月5日

金手指 - 孫柏文 2015年5月5日


金手指:有渠道但無心做


■向心任主席的中國趨勢,據稱在內地有五網合一及衞星頻道。 資料圖片



上周初,曾榮登本報A1頭版、仲要兩次(一次因地鐵生擒縱火狂徒,另一次就同佢當時女友發生咗啲事)嘅季詩傑喺facebook約我食晏。嗰日到餐廳,帶位到function room,我一推開門望就呆一

呆。除季詩傑之外,仲有有線娛樂前阿頭徐小明導演,同埋真係幾靚仔嘅前亞視執行董事盛品儒。

中國趨勢唔知龍定蛇
我哋幾個人坐低後,季詩傑就話:「孫柏文,今日有個故仔想畀你知。」佢一講,我就伸手轉桌上轉盤,手向碟前菜答:「以今日咁嘅卡士,真係要攞定碟花生慢慢聽。」原來,佢哋係本欄fans,知道我對資訊科技、傳媒有好多意見,所以嗰日就搵我傾。咁佢哋亦係中國趨勢(8171)度做緊董事,同我話佢哋喺大陸有咩五網合一呀,咩獨家資訊發放渠道,例如衞星頻道。而我之後做功課,佢係有啲咁嘅渠道,不過唔知龍定蛇。大家睇開我嘅專欄,都知你有乜網物網、咩獨家渠道,我都深信最終係互聯網世界(光纖、4G玩曬)。所以啲獨家渠道就算而家有價值,他朝都會被互聯網侵蝕到唔值錢。

你睇香港電視(1137)股價就知,就算他朝互聯網玩曬好,每次好似有機會用傳統電視播放,股價就升。而喺大陸呢啲資訊流通有限制嘅地方,你有官方認可資訊渠道,就可以進行屈機搵錢。講真,中視金橋(623)營運模式都係靠呢招。

但你睇亞視收場,都知就算有官方認可渠道,無心經營,都會死得好慘。睇中國趨勢啲通告新聞,進展慢到嘔。我只可以溫馨提示啲董事兼主席向心,你哋手上嘅資訊發放渠道要盡快上馬攞嚟用,仲要有心有力咁經營。雖然最後多數燒完銀紙得個桔,現在唔全力做,好快發現啲渠道已達無用之地。到時就算只係想攞來當故仔捧股價都會冇人信。表面證據就係咁,不過究竟故仔真係點?唔知。所以點升,佢嘅股票我唔會掂。唯一會買,只係花生,等睇呢個惹火卡士做乜戲。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文