恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年6月2日 星期二

金手指 - 孫柏文 2015年6月2日



金手指 - 孫柏文 2015年6月2日


金手指:如何結束東江水


■香港買東江水,係收天價,貴過深圳十倍。 資料圖片



周末孫柏文睇股榮兄嘅文,講東江水。大家都知收我哋天價,貴過深圳十倍。大家最頂唔順係佢哋班友嘅態度。唔係被叫「感恩」,就打風時啲機場旅客一冇免費酒店就會向我哋話:「沒中央政府照顧,香港完了。水也沒得喝!」

天然資源都要靠大陸
我buy佢哋話我哋買佢哋嘅水係麻煩到佢哋,真丟架!故我強烈要求香港要全面投資落鹹水化淡,令我哋再唔係偉大祖國人民嘅負累。但唔好諗住搞全面鹹水化淡,就唔會俾人指住鼻哥叫「感恩」。因除經費及利息外,鹹水化淡最大成本就係能源。用osmosis科技即係用電。而政府叫大家考慮大陸輸電來港,咁民意一諗到又會被叫「感恩」,就反彈。咁你話香港發電,香港鹹水化淡咪搞掂?咁就錯曬。因政府逼電廠減排汙,咁相信你我他都反對喺香港起核電,就算發明到唔係搵太陽、風能,當冇風同太陽時都一撻即著嘅後備發電機組,故就要天然氣(全球最出錢收買政客,養環保膠推太陽、風能,特別喺歐洲,就係俄羅斯嘅Gazprom)。

咁啲天然氣喺邊嚟?咪又係大陸!就算在港發電、鹹水化淡,到打風都一樣聽到「沒中央政府照顧,香港完了。天然氣也無得用!」當大家都有啲「城邦派」DNA,都要支持香港全球採購天然氣,喺香港境內起液體天然氣輸入站。

因科技進步,天然氣儲存可離岸用船,政府現電力諮詢,為唔好再令香港成偉大祖國嘅負累,黃錦星局長,做啦!政府唔阻住,港燈(2638)、中電(002)、煤氣(0003)一定可以為國家出力,水、電、氣都結束香港人負累祖國之恥!當你有液體天然氣輸入站同鹹水化淡設施,就算唔用,有把刀,買水、買氣講價都可以大聲啲。唔信?你睇嚇新加坡就知。但啲愛國政客,加埋啲白癡民主派議員,要減利益保證計劃嘅回報。要做到呢啲資本投資,大家求神拜彿永遠都係低息、低通脹,如果唔係大家就繼續「感恩」啦!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文