恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年12月17日 星期四

中環在線 - 李華華 2015年12月17日

中環在線 - 李華華 2015年12月17日


中環在線:汕頭大學演講 怕同胞被洗腦?
超人籲思考要自主
■廣東以色列理工學院昨進行奠基儀式。左起:佩雷斯、胡春華、李嘉誠及郝平。



噚日內地科技界特別多新聞,除咗國家主席習近平出席烏鎮舉行嘅第二世界互聯網大會,超人李嘉誠亦出

席汕頭舉行嘅廣東以色列理工學院啟動建設儀式,超人喺汕頭大學新體育館就科技創新發表演講,當中提到「天賦和想像力、層次思考、睿智,是無法被指揮或主導」,唔通想講人民嘅腦袋無可能被洗?

此外,超人又引述以色列理工學院創辦人之一嘅愛因斯坦曾經講過,「活出人生,只有兩道,一是認為世上毫無奇蹟,一是相信一切皆可以是奇蹟」,超人話87歲嘅自己能深深體會呢番說話嘅滋味,佢話為咗締造有希望嘅未來,自己係永遠唔會停下腳步。

指汕大「溶鑄了我的心」
講返間廣東以色列理工學院,話說李嘉誠嘅「第三個兒子」李嘉誠基金會,過去一直協助汕頭大學發展,喺2013年9月,超人同基金會推動下,最終促成以色列理工學院同汕頭大學合作創建廣東以色列理工學院,到今年教育部正式批准籌設廣東以色列理工學院,仲獲得兩級政府撥款同撥出土地。噚日嘅啟動禮,廣東省省委書記胡春華、以色列前總統佩雷斯、廣東省省長朱小丹,同埋中國教育部副部長郝平亦有出席。

唔講都唔知,原來超人好重視汕大,佢話,「每當我疲憊、心生厭倦的時候,每當我惆悵、滿懷躊躕的時候,我會想起汕頭大學,這裏溶鑄了我的心」。唔知遲啲汕大會唔會成為超人「第四個兒子」呢?

李華華
mailto:LiWaWa@AppleDaily.com

李華華
LiWaWa@AppleDaily.com
中環在線 - 李華華 舊文